Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل ۸ ساعت کاری است.

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل ۸ ساعت کاری است و رعایت این میزان برای کلیه تاکسیرانان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعیین این حجم از فعالیت روزانه برای تاکسیرانان با هدف افزایش سطح بهره وری ناوگان تاکسیرانی و برگشت برخی از تاکسی‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهری است که بعضا در خارج از این حوزه فعال هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در شرایط عادی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط ۱۱ هزار تاکسی درون شهری در مشهد جا به جا می‌شوند که این میزان معادل ۲۳ درصد از کل حمل و نقل درون شهری در مشهد است.
محبی بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل کاهش سفرهای درون شهری این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد، اما در همین شرایط هم به دلیل تعطیلی دیگر ناوگان درون شهری، تا اول خرداد ماه بار عمده جا به جایی مسافر بر عهده ناوگان تاکسیرانی بوده است.
او تصریح کرد: برنامه ریزی برای ارائه خدمت رسانی به زائران و مجاورین بارگاه منور رضوی در دوران پس از کرونا در حال انجام است و ما به دنبال نیازسنجی خطوط مختلف شهری هستیم؛ از همین رو فعالیت روزانه هشت ساعت کاری تاکسیرانان در سطح شهر الزامی است تا توسعه ناوگان متناسب با نیاز شهری صورت پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: ضمن نظارت بازرسان این سازمان شهروندان نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۰۵ ما را از وجود تاکسی‌هایی که خارج از حوزه حمل و نقل عمومی فعال هستند، مطلع سازند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فعالیت تاکسیرانی برای تاکسیرانان درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (جمعه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

اردل: ۴۷.۴
ایلبگی: ۸.۳
بازفت: ۴۶.۴
بروجن: ۵.۵
بلداجی: ۱۵
بن: ۱۱.۷
دوآب صمصامی: ۳۶.۵
سامان: ۱۳.۴
سورشجان: ۱۷
شلمزار: ۲۶.۶
شهرکرد: ۱۸.۱
فارسان: ۲۴.۶
فرخ شهر: ۱۳.۷
کوهرنگ: ۴۸.۹
خانمیرزا: ۲۷.۴
لردگان: ۳۳.۱
لیرابی: ۵۲.۴
مال خلیفه: ۲۸.۲

کد خبر 750398

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف