Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن ارائه هشدارهای لازم به مردم گفت: از عصر فردا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اصابت صاعقه به ویژه در ارتفاعات استان وجود دارد. - اخبار استانها -

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از امروز هشدارهای لازم برای ارتقای سطح آمادگی در سطح استان به دلیل تداوم فعالیت سامانه بارشی ارائه می‌شود که بر این اساس رگبار باران در برخی مناطق توام با رعد و برق در تمامی مناطق استان با تاکید بر مناطق مرکزی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پایان رسیدن سامانه بارشی نیز از عصر فردا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و  اصابت صاعقه به ویژه در ارتفاعات استان وجود دارد.

خسارت سیلاب امروز به 8 روستا در گلستان/ 200 واحدمسکونی آسیب دید‌سیلاب تابستانی در برخی مناطق شرقی گلستان / خسارت به کشاورزان، دامداران و منازل مسکونی‌بیش از 33 میلیون نفر در 27 استان چین تحت تأثیر سیلاب قرار گرفتند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: از مردم خواهشمندیم از اطراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود به ارتفاعات به ویژه در ساعات عصر و انجام پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در فضاهای باز خودداری کنند.

در این باره سیاوش محمدی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: با ورود سامانه ناپایدار جوی و رشد ابرهای همرفتی رگبار و رعد و برق در سطح استان همراه با تندبادهای لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: انتظار از مردم این است که هشدارهای ایمنی را حائز اهمیت شمرده و به آنان توجه کنند چرا که از روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطقی از استان بارش رگباری احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از لحاظ دمایی در طول روزها نوسانات خاصی نداشته اما در طول شب ها و ساعات اولیه صبح به دلیل وزش باد شمالی - خزری هوای خنکی خواهیم داشت.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... خسارت سیلاب امروز به ۸ روستا در گلستان/ ۲۰۰ واحدمسکونی آسیب دید هواشناسی ایران ۹۹/۴/۱۶| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۱۳ استان/ هشدار وقوع سیلاب در مازندران وقوع سیلاب در مناطقی از شهرستان بیله‌سوار؛ نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید