Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره اینکه آیا تیمش آماده بازی روز جمعه با نساجی مازندران است یا خیر؟ گفت: وضعیت مان بد نیست و خدا را شکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی هفته پیش نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد به نفع آنها بوده یا خیر؟ عنوان کرد: بالاخره بازی نکردن روی یک تیم تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی هم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردیم که این هم اثر گذار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بالاخره چه زمانی مشکلات مالی این باشگاه حل می‌شود، تاکید کرد: تا زمانی که معضل تیم های نفتی تمام نشود مشکلات ما هم ادامه دارد. واقعا کاری هم از دستم بر نمی آید فقط باید امیدوار باشیم که این مشکلات حل شود.

تارتار در خصوص اینکه کادر فنی و بازیکنان نفت مسجدسلیمان چند درصد دریافتی داشته اند، گفت: ما تا امروز ۶۰ درصد دریافتی داشته اما مشکل ما درصد دریافتی نیست بلکه مشکل بزرگتر از این صحبت ها است.

وی ادامه داد: آخرین دریافتی ما مربوط به نیم فصل است و این یعنی چند ماه است که پولی نگرفتیم. در این شرایط بچه های ما با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. انصافا بعضی از بازیکنان ما حتی پول بنزین هم ندارد و این مشکل بزرگ است، قطعا چنین مسائلی روی کار تیمی هم تاثیر می گذارد.

برچسب‌ها فوتبال مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال فوتبال مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مشکلات ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان ابراز امیدواری کرد، تیمش در بازی سوم مقابل شهرداری گرگان کار را تمام کرده و پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الریاضی لبنان در بازی دوم از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که در تهران برگزار شد با حساب 98 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک شوند. 

سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال

احمد فران سرمربی تیم الریاضی در مورد این بازی اظهار داشت: یکی از شب‌های بد خود را تجربه کردیم. ما نمی‌توانیم مقابل تیمی مثل شهرداری  گرگان برنده شویم وقتی 17 ترن اوور داریم.

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی ادامه داد: ما همچنین شوت‌ها خوبی در این دیدار نداشتیم و این کاملاً خلاف چیزی بود که در بازی نخست در بیروت اتفاق افتاد.

فران گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برنامه‌ریزی ما طوری بود که برای 28 دقیقه بسکتبال خوبی ارائه کردیم، اما در نهایت باختیم. امیدوارم در بازی سوم که در بیروت برگزار می‌شود، پیشرفت‌هایی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

دیدار سوم سری فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید