Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی گفت: مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم دوستی در اولویت برنامه ها و کارهای قرارگاه محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در آیین افتتاح ۷ پروژه محرومیت زدایی شهرستان شازند، با تاکید بر اهمیت رسیدگی به محرومین و نیازمندان گفت: سپاه روح الله استان مرکزی با هدف رفع محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی پروژه های گسترده ای را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه علاوه بر تلاش در راستای امنیت باید به فکر محرومین و نیازمندان و رفع مشکلات این عزیزان نیز باشیم، افزود: سپاه از ابتدای انقلاب در این راستا فعال بود و فعالیت هایی از جمله تعویض شبکه آب روستایی،احداث کانال کشی آب روستایی، لای روبی قنوات، ساخت استخرهای ذخیره آب، تعمیر و بهسازی خانه های محرومین و نیازمندان، ساخت مساجد و مدارس و احداث خانه محروم را انجام داده است.

 

وی در ادامه به فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه سه اولویت مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم دوستی را در اولویت برنامه ها و کارهای خود قرار داده است.

 

این مقام مسئول همچنین از سازماندهی ۵۸۰ گروه جهادی  خبر داد و گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی این تعداد گروه جهادی همواره فعال بوده و  اقدامات مختلفی را در راستای رفع محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام داده و گروه های از اقشار مختلف هستند که به ارایه خدمت در بخش های مختلف خدماتی، پزشکی، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی و مهندسی می پردازند.

 

سردار کریمی در ادامه با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۴۸۰ پروژه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه روح الله قرار دارد، اظهار کرد:  از این تعداد ۱۴۰ پروژه مربوط به آبرسانی و پروژه های کشاورزی است که امیدواریم با سرعت و دقت هر چه بیشتر انجام شود.

 

این مقام مسئول همچنین از احداث بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی نیز خبر داد و گفت: این تعداد واحد در راستای تامین مسکن محرومین و نیازمندان است که که سال گذشته بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب اسلامی تکمیل و به بهره برداری رسید.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امید است این خدمات منشا خیر و برکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و مشکلات نیازمندان و محرومین را مرتفع کند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استان مرکزی قرارگاه محرومیت زدایی محرومین و نیازمندان سپاه روح الله استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی