Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@03:10:30 GMT

دولت و مجلس برای حل بحران مسکن هم نظرند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۹۷۵

‍‍‍‍‍‍

وزیر راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل حاشیه نشینی و پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن و همچنین رفع نقاط حادثه خیز راه‌ها و توسعه راه‌های روستایی هم نظر هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای محمد اسلامی در پایان جلسه با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دید مثبت و خوب اعضای این کمیسیون به اقدامات وزارت راه و شهرسازی گفت: هم مجلس و هم دولت اتفاق نظر دارند که ساخت و افزایش تولید مسکن و همچنین پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن به روش‌های مختلف راه مثبت و موثری برای حل مشکل مردم در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تسریع در حذف بافت‌های فرسوده و نوآفرینی شهری و در نتیجه مشکل حل حاشیه نشینی شهر‌ها مورد تاکید نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران بود و ما توافق کردیم با توجه به همکاری دستگاه‌های دولتی در واگذاری زمین‌های خود برای ساخت مسکن، طرح اقدام ملی مسکن سرعت بیشتری به خود گیرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مجلس شورای اسلامی هم طرح خوبی برای تسریع در ساخت و ساز خانه‌ها دارد که راه حل مثبت و موثری است.

اسلامی همچنین گفت: یکی دیگر از نکات مورد تاکید دو طرف این بود که مقرر شد در لایحه بودجه سال آینده با رایزنی دو طرف فکری اساسی برای حل مشکل طرح‌های زیربنایی بخش راه و توسعه راه‌های روستایی شود چراکه تقاضا برای توسعه راه‌های روستایی افزایش چشمگیری یافته است و مردم از روستا نشینی در مقایسه با گذشته استقبال بیشتری می‌کنند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی همچنین مجلس و دولت، فرصت استفاده از منابع مالی جدیدی برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها و استفاده از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در تکمیل طرح‌های راهسازی کشور را ایجاد خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: وزیر راه ، محمد اسلامی ، حضور ، کمیسیون عمران مجلس ، مسکن ، راه ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر راه محمد اسلامی حضور کمیسیون عمران مجلس مسکن راه ها وزیر راه برای حل راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است