Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سخنگوی قوه قضاییه از اعدام یک کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع اتهام جاسوسی موشکی خبر داد.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حکم اعدام «موسوی مجد» اجرا شده یا خیر؟ گفت: اجرای حکم فرایندی دارد و اینگونه نیست که حکم قطعی شد بلافاصله اجرا شود. در فرایند اجراست و تا امروز اجرا نشده، اما جزو احکام قطعی لازم الاجرای ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به فضاسازی‌ها نداریم. امنیت جامعه و کشور ما خط قرمز ماست و کسانی که بخواهند امنیت شهروندان و کشور را به مخاطره بیندازند مطمئن باشند قوه قضاییه با صلابت و اقتدار با کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند برخورد می‌کند و فضاسازی‌ها ما را عقب نخواهد راند، مگر می‌شود کسی اسرار کشور را به بیگانه بفروشد و ما بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: ما حکم مشابهی را هفته قبل اجرا کردیم در ارتباط با یکی دیگر از جاسوسانی که کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع بود و سال‌ها در این وزارت خانه کار کرده بود و با بازنشستگی پیش از موعد در سال ۹۵ بازنشسته شده بود و در سال‌های پایانی خدمت و بعد از بازنشستگی به سرویس سیا وصل شده بود و به جهت اینکه آشنایی با فعالیت‌های موشکی ما داشت برخی از آن را به سازمان سیا فروخت و پول گرفت که شناسایی و بازداشت و محاکمه و محکوم به اعدام شد و هفته گذشته حکمش اجرا شد. او آقای رضا عسگری بود؛ لذا ما با کسی تعارف نداریم و با امنیت کشورمان معامله نمی‌کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رضا عسگری جاسوس موشکی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • عبرت‌های بابک برای اکبرها