Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال‌الدین میرجعفریان در دومین نشست کارگروه استانی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌های استان گفت: آماده هستیم تا از طریق اعطای تسهیلات به اجرای تمامی طرح‌های درآمدزای شهرداری‌ها که توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند، کمک کنیم. 

وی ادامه داد: این همراهی ضمن ایجاد اشتغال پایدار به خودکفایی و کسب درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار خراسان جنوبی از اعضای کارگروه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌ها برای دقت و نظارت عالیه بر فرآیند تهیه و اجرای طرح‌های مصوب تشکر کرد. 

در این نشست پس از بررسی طرح‌های ارائه شده توسط شهرداری‌های استان با پرداخت تسهیلات از محل منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌های نهبندان و شوسف موافقت شد.

موافقت با پرداخت تسهیلات خرید کمپرسی برای شهرداری شوسف، تسهیلات اجرای طرح بازار سنتی شهرداری نهبندان، آزادسازی مرحله سوم و چهارم تسهیلات احداث استخر ذخیره آب‌های سطحی شهرداری فردوس، مرحله سوم تسهیلات احداث سنگ‌شکن و شن‌شویی شهرداری عشق‌آباد و نیز تسهیلات مکمل طرح احداث سنگ‌شکن شهرداری حاجی‌آباد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

خراسان جنوبی با جمعیت کمتر از ۸۰۰ هزار نفر، ۳۰ شهر و هزار و ۷۵۰ روستا دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی استانداری خراسان جنوبی توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی استانداری خراسان جنوبی توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تسهیلات بانکی استانداری خراسان جنوبی توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خراسان جنوبی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد