Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:44:07 GMT

دستور العمل AFC؛ تست کرونا واجب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۲۳۰

دستور العمل AFC؛ تست کرونا واجب شد

بر اساس دستور العمل AFC از این پس تیم های داخلی که عازم بازی های برون مرزی می شوند پیش از ترک کشور خود باید تست کرونا بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، این تست باید 72 ساعت پیش از ترک کشور انجام و نتایج آن برای کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. تست کرونا در تمامی مسابقات برون مرزی در سال 2020 واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون شامل تیم  های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند می شود. هم چنین تیم های ملی پیش از ترک تهران برای حضور در بازی ها باید نتایج تست کرونا را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

 

بر اساس این دستور العمل بازیکنانی که پاسخ تستشان مثبت باشد حق همراهی تیم های خود در بازی های بین المللی را نخواهند داشت. این تست هم چنان برای هر بار خروج از کشور به بهانه حضور در بازی های بین المللی تکرار خواهد شد. این اقدامات نشان می دهد بازی هایی که از سوی کنفدراسیون فوتبال برنامه ریزی شده در ماه های آینده برگزار خواهد شد. در شهریور و مهر قرار است بازی های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2020 دنبال شود.

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد