Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی این تیم برابر تیم فولاد اظهار کرد: ما مثل همه اهالی فوتبال با قوانین فوتبال آشنا هستیم و اعتراضی به لغو بازی خودبا فولاد نکردیم، اما مسئله این است که به تیم ما اعلام نکردند که این بازی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: نساجی مازندران جزو  اولین تیم‌هایی  بود که طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تضمین سلامتی بازیکنان شد. جان انسان‌ها برای ما از مسائل دیگر اولویت دارد. بازیکنان فولاد با اعضای تیم ما فرقی نمی‌کنند و دوست نداریم برای هیچ  بازیکنی اتفاق بدی رخ بدهد. به هر حال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد از ارزیابی تست کرونای فولادی‌ها اعلام کردند که بازیکنان این تیم اهوازی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ما تابع تصمیم مسئولان فوتبال هستیم و مشکلی در این باره نداریم.  

 ما به رای کمیته انضباطی اعتراض نمی کنیم 

سیف الله پور درباره اینکه باشگاه نساجی مازندران به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کند، گفت: ما به رای کمیته انضباطی اعتراض نمی‌کنیم، چون مشخص شد که فولادی‌ها کرونا داشته اند. البته حدود ۶ ماه پیش، بازی تیم ما برابر پرسپولیس  به علت آلودگی هوا دقایق آخر لغو شد و به ما این موضوع را اعلام نکردند و همین اتفاق در دیدار با فولاد هم رخ داد. ما برای بازی با پرسپولیس هزینه زیادی کردیم و در هتل المپیک مستقر شدیم و حتی هواداران ما از مازندران  به تهران آمدند، اما لحظه آخر به ما اعلام کردند که این بازی برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: ما برای بازی با فولاد هم هزینه کردیم و با پرواز اختصاصی به قائمشهر رفتیم، اما مسئولان سازمان لیگ به ما نگفتند که این دیدار برگزار نمی‌شود. به هر حال چه کسی جوابگوی هزینه‌های متحمل شده از سوی باشگاه نساجی مازندران است؟ 

برای بازی با فولاد تابع نظر مسئولان هستیم 

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه این تیم برابر تیم فولاد بازی می‌کند، گفت: ما تابع نظر کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال هستیم و مشکلی در این باره نداریم.  

سیف الله پور درباره وضعیت انتقال دین محمدی به باشگاه تراکتور بیان کرد: در حال حاضر دین محمدی در تیم نساجی مازندران حضور دارد و به تیم تراکتور نمی‌رود.  

بیشتر بخوانید

سیف اله پور: مشکلی با تیم صنعت نفت آبادان نداریم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی مازندران رای کمیته انضباطی سیف الله پور رای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا