Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:31:05 GMT

درج نکردن قیمت بیشترین تخلف صنفی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۱۲۰

درج نکردن قیمت بیشترین تخلف صنفی کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طی سه ماه نخست امسال در نظارت وبازرسی بازار کالا استان بیشترین تخلف صنفی درج نشدن قیمت کالا بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ارسلان میری، در این خصوص اظهار داشت: در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۹ حدود ۳۰ هزار و ۵۶۷ مورد تخلف درج نشدن قیمت گزارش شده که برای برخی از این تخلفات پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه درحوزه گران فروشی ۲۷ هزار و ۱۷۷ مورد تخلف انجام شده اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۳۹۳ مورد تخلف ارائه نشدن فاکتور نیز گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان بیان کرد: تخلفاتی مانند صادرنشدن فاکتور، عرضه خارج ازشبکه، تقلب، خرید براساس ضوابط وکم فروشی از دیگر تخلفاتی هستند که بالای ۱ هزار مورد گزارش شده وبعضا به صدور پرونده انجامیده است.

میری با بیان اینکه برخی حراج‌های غیرقانونی نیز شامل تخلف شده است، گفت: ۱۶۲ مورد تخلف حراج کالا برخلاف ضوابط به تعزیرات حکومتی گزارش شده است.

او افزود:در ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۷ مورد احتکار کالا گزارش شده است که شامل احتکارمحصولات مختلفی، چون لاستیک و دیگر اقلام می‌شود.

میری تصریح کرد: همچنین ۸۱ مورد تخلف هم که اخفا و امتناع از عرضه کالا بوده در این مدت به تعزیرات حکومتی استان کرمان گزارش شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات تخلف صنفی تعزیرات حکومتی گزارش شده مورد تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان