Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی گفت: انتخاب کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان اولین و برترین کنگره شهدا در کشور افتخار بزرگی برای استان است.

سردار «محسن کریمی» با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان به عنوان اولین و برترین کنگره شهدا در کشور به ثبت رسیده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مهم نتیجه تلاش ها و زحمات همه دستاندرکاران و فعالان این کنگره است و یک افتخار بزرگ برای استان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تاکید بر اهمیت ماندگار نگه داشتن این افتخار بزرگ برای استان افزود: این افتخار در صورتی ماندگار خواهد شد که همه پای کار باشند و راه طی شده در کنگره را به خوبی در گان دوم نیز ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم در جریان برگزاری کنگره یک اولویت بود، اضافه کرد: خوشبختانه این کارزار فرهنگی با حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم روبرو بود و بیش از صدها هزار نفر از مردم استان و سایر استان های مختلف را به میدان آورد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول شش سال جریان برگزاری کنگره بیش از میلیون ها سند و اطلاعات از عملکرد استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس و عملکرد رزمندگان و شهدا جمع آوری شده است، ادامه داد: امروز باید به خوبی از این دستاوردها در راستای تبیین فرهنگ شهید و شهادت بهره برداری کنیم.

 

سردار کریمی قناعت و صرفه جویی در هزینه ها را یکی از ویژگی های برتر کنگره شهدای استان نسبت به سایر کنگره ها دانست و بیان کرد: این امر به عنوان یک رویکرد مهم همواره در دستور کار قرار بوده است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین در انجام این کار فرهنگی بزرگ گفت: استفاده از ظرفیت های خیرین، مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی از دیگر کارهایی بود که در راستای کاهش قابل توجه هزینه ها انجام شد.

 

وی خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در جهت محرومیت زدایی و کاهش فقر را از دیگر دستاوردهای این کنگره دانست و بیان کرد:  در این راستا کارهای بسیار بزرگی انجام شد که یکی از آنها اهدای ۶۲۰ جهیزیه در روز کنگره بود که تا پایان سال ۹۸ به بیش از یک هزار جهیزیه رسید و همچنان این نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استان مرکزی اراک استان مرکزی کنگره شهدا برای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا