Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی منصفی راد معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، تمام امتحانات دورس نظری مراکز علمی کاربردی استان سمنان از طریق سامانه رویش جهاددانشگاهی در استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به طور متوسط روزانه یک هزار دانشجو از مراکز علمی کاربردی سطح استان، از طریق سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان در امتحانات مراکز علمی کاربردی استان شرکت می‌کنند و روزانه تقریباً ۳۸ آزمون برای این مراکز در این سامانه برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان بیان کرد: از سوی ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری آزمون‌های نظری در کلیه مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیر حضوری ابلاغ شده و با توجه به سابقه خوب جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در زمان شیوع کرونا، پیشنهاد شد مراکز علمی کاربردی استان از سامانه جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

منصفی‌راد اظهار کرد: آزمون دروس عملی و بخش عملی دروس نظری نیز به صورت حضوری و با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، تا پیش از این دوره‌های آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان و کلاس‌های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی برگزار می‌شده است و با توجه به تداوم وضعیت کرونایی و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این رویه همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مراکز علمی کاربردی فضای مجازی جهاددانشگاهی استان سمنان مراکز علمی کاربردی استان طریق سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود