Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرماندار شیراز گفت: ساختمان شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی در شیراز برای تردد سالخوردگان و مستمری بگیران مناسب نیست و باید در زمینه رفع این ایراد اقدامی انجام شود.

محمدرضا امیری سه‌شنبه ۲۴ تیر در ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات اجرایی شهرستان شیراز و به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی از شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی شیراز بازدید و از مناسب نبودن محل قرار گیری و شیوه دسترسی به این مرکز پر تردد، خصوصا مشکلات موجود بر سر راه تردد سالمندان، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ساختمان شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز، ابتدای بلوار شهید چمران و در ابتدای یک کوچه دارای شیب تند واقع شده است و علیرغم تعدد مراجعان، خصوصا افراد سالمند و از کارافتاده، ورودی این اداره مناسب‌سازی نشده است.

او ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به مدیریت و کارکنان شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله گذاری در این مجموعه پرمخاطب قدردانی کرد. 

امیری با اشاره به اینکه شعبه ۲ تامین اجتماعی شیراز با بیش از ۱۵۰ هزار بیمه شده، یکی از شلوغ ترین شعب از مجموع ۵ شعبه تامین اجتماعی شهرستان شیراز است، بر ضرورت مناسب سازی ساختمان اداری جهت سهولت تردد معلولین و افراد کم توان تاکید کرد.

فرماندار شیراز تکریم همه شهروندان به ویژه سالخوردگان و افراد کم توان را از اولویت‌ها برشمرد و افزود: باتوجه به قوانین مناسب سازی و حمایت از معلولین و در راستای رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران، مناسب سازی ورودی ساختمان و ایجاد دسترسی مناسب برای معلولین در کوتاه مدت و در گام دوم جابجایی ساختمان شماره ۲ تامین اجتماعی از ضروریات است که آن را را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: راهروهای باریک و پله‌های زیاد این ساختمان در شرایط عادی نیز مناسب حجم مخاطبین این سازمان نبوده و با توجه به ترافیک تردد بیمه‌شدگان و کثرت مراجعات و به ویژه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط، تعویض ساختمان مرکز شماره ۲ بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر یک ضرورت به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بیمه تامین اجتماعی شیراز مستمری بگیران تامین اجتماعی شیراز ۲ تامین اجتماعی مناسب سازی شعبه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • انواع درب ساختمان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد