Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت اعلام کرد: حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به این که حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است، گفت: موافقت دولت با افزایش سهم شناور شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی از جمله اقدامات مهم در این راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تصریح کرد: در سال 99 به اندازه 15 سال گذشته وام قرض الحسنه بدون ضامن به بازنشستگان پرداخت می شود. با اهتمام دولت حقوق بازنشستگان به خواسته آنها نزدیک و همسان‌سازی شد. همچنین 30 هزار میلیارد بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شد.

زمان دادوستد سهام 4 نماد بورسی پس از ساعت معمول معاملات اعلام شداماواگرهای تشکیل بورس املاک و مستغلات با سرمایه 5هزار میلیارد تومانی/ مردم با فروش متری مسکن، خانه‌دار می شوند؟

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس اوراق بهادار تهران بیشتر بخوانید... اماواگرهای تشکیل بورس املاک و مستغلات با سرمایه ۵هزار میلیارد تومانی/ مردم با فروش متری مسکن، خانه‌دار می شوند؟ درخواست مجلسی‌ها از دولت؛ الگوی بورسی شدن شستا را تداوم ببخشید اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۲۳

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzS

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار