Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت متخلفان ایکه اقدام به تبلیغات کاذب تورهای خارجی و فروش بلیط هواپیما به مردم می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، با وجود نامشخص بودن وضعیت پروازهای خارجی به مقاصد مختلف ناشی از شیوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و اینکه تنها عده ای با داشتن شرایط خاص مانند تابعیت ویزای کاری معتبر و غیره می توانند  آن هم به مقاصد خارجی معدودی پرواز کنند، برخی اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی برای انججام تورهای خارجی و پروازهای مسافری خارجی کرده‌اند که جز سودجویی هدفی نمی‌تواند داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر متولیان اعلام کردند وضعیت پروازهای خارجی به ویژه در حوزه گردشگری مشخص نیست و مردم به این تبلیغات توجهی نکنند همچنان دامنه تبلیغات برای تورهای خارجی گسترده تر و و متنوع‌تر می‌شود.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره به ایسنا گفت: از آن مشاهده می‌شود که برخی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در خصوص تورها و پروازهای خارجی می‌کنند که متاسفانه صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده است و واقعیت ندارد.

وی افزود:  این اقدام از طرف دفتر خدمات هوایی و چه از ناحیه مراکز فروش الکترونیکی تخلفی آشکار و نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود، بنابراین قطعا با آن برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با توجه به اینکه از روند قانونی فیلم فروش بلیط هواپیما و لازمه داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری خبر دارند اطلاع دارند اقدام به فروش بلیت و تبلیغات در خصوص تورهای خارجی تخلف بوده و متخلفین از هر نوع توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

جعفرزاده گفت: لازم است متقاضیان سفرهای هوایی قبل از انجام پروازها به خصوص پروازهای خارجی نسبت به شرایط پذیرش مسافر از سوی کشور مقصد اطلاعات لازم را از شرکت هواپیمایی مربوطه اخذ کنند و گول این تبلیغات واهی را نخورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور خارجی هواپيما سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای خارجی تورهای خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات