Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:13:20 GMT

کار در سه لیگ ؛ مورد عجیب پاشازاده

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۲۳۷

کار در سه لیگ ؛ مورد عجیب پاشازاده

شاید مهدی پاشازاده تنها مربی دنیا باشد که در یک فصل در سه سطح فوتبال یک کشور، سرمربیگری کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شاهین بوشهر امروز رسما مهدی پاشازاده را به عنوان جانشین میشو کریستوویچ در این تیم معرفی کرد. شاهین که در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و گزینه ی اصلی سقوط به لیگ دسته یک است، جهت بقا در لیگ برتر، سکان هدایت تیمش را به پاشازاده سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما نکته ای که در مورد سرمربی جدید شاهین وجود دارد، جالب و تا حدودی عجیب است. پاشازاده این فصل فوتبالی را به عنوان سرمربی شهرداری بندرماهشهر در لیگ دسته ی دوم آغاز کرد. او با این تیم خوزستانی نتایج نسبتا خوبی نیز گرفت و تا قبل از شیوع کرونا، رقابت سختی با پاس همدان جهت صعود به لیگ دسته ی اول داشت. در حالیکه 5 هفته به پایان لیگ دسته ی دوم باقی مانده بود، تیم پاشازاده با 6 امتیاز کمتر نسبت به پاس همدان در رده سوم جدول گروه ب لیگ دسته ی دوم قرار داشت که با توجه به شیوع کرونا در ایران، این رقابت ها لغو شد.


با شروع مجدد فوتبال در دوران کرونا، مهدی پاشازاده از جمع ماهشهری ها جدا شد و یک دسته بالا تر رفت. او از لیگ دسته دوم و جنوب غربی ایران، به لیگ دسته اول و شمال آن رفت و هدایت سپیدرود رشت را به عهده گرفت. نماینده ی رشت که در لیگ دسته اول وضعیت جالبی ندارد و در آستانه ی سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد، در نخستین بازی تحت هدایت پاشازاده که جانشین نادر دست نشان شده بود، مقابل ملوان به نتیجه ی مساوی رسید و در دومین بازی نیز مغلوب گل ریحان البرز شد. در حالیکه هنوز 10 روز از خبر رسمی پیوستن پاشازاده به سپیدرود نگذشته است، این مربی از جمع رشتی ها جدا شد و مجددا به جنوب کشور بازگشت تا هدایت شاهین را این بار در لیگ برتر به عهده بگیرد. شاهین که همچون سپیدرود برای فرار از سقوط به یک لیگ پایین تر تلاش می کند، کار را به پاشازاده سپرده است تا بلکه او بتواند به عنوان چهارمین مربی این فصل شاهینی ها، نماینده ی بوشهر را در لیگ برتر حفظ کند.


به هر حال، چیزی که مشخص است اینست که پاشازاده فصل عجیبی را پشت سر گذاشته است. او ابتدا در لیگ دسته دوم سرمربی شهرداری بندرماهشهر بود، سپس در دو بازی هدایت سپیدرود در لیگ دسته ی اول را بر عهده داشت و حالا نیز به عنوان سرمربی شاهین بوشهر در لیگ برتر انتخاب شده است. باید دید شاهین می تواند در ادامه ی لیگ نتایج لازم را بگیرد و مانند حرکت رو به بالای پاشازاده که از دسته ی دوم به لیگ برتر آمد، آنها نیز از قعر جدول جدا و به رتبه های بالاتر صعود کنند یا خیر.

 

مهدی پاشازاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی پاشازاده مهدی پاشازاده لیگ دسته لیگ دسته لیگ برتر دسته ی دوم لیگ دسته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد خوزستان، با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که درهر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضاییان در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد