Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا خدایاری سرپرست مجتمع آموزشی پسرانه سمای پردیس از کسب سه رتبه برتر مسابقات قرآن و عترت شهرستان پردیس توسط دانش‌آموزان مجتمع آموزشی پسرانه سمای پردیس خبر داد و اظهار کرد: نخستین جشنواره مسابقات قرآن و عترت پردیس در رشته‌های حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر قرآن، مداحی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حضور مدارس شهرستان به میزبانی اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی برگزار شد.

سرپرست مجتمع آموزشی پسرانه سمای پردیس توضیح داد: در این مسابقات ۳۰۰ دانش‌آموز در ۱۴ رشته شرکت کردند و به رقابت پرداختند و دانش‌آموزان مجتمع پسرانه سما پردیس موفق به کسب سه مقام نخست در رشته‌های حفظ و مداحی شدند.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره که با حضور امام جمعه، رئیس آموزش وپرورش، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس و نمایندگان مجتمع سمای این شهر برگزار شد، از سیدعلی سجاسی دانش‌آموز پایه هفتم در رشته حفظ، سیدمهدی سجاسی دانش‌آموز پایه هفتم در رشته حفظ و مانی ایمانی دانش‌آموز پایه نهم در رشته مداحی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

108 / 167 مسابقات قرآن و عترت سمای پردیس علیرضا خدایاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترت دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا