Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:51:42 GMT

افتتاح سه پروژه تولیدی، خدماتی در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۷۵۶

افتتاح سه پروژه تولیدی، خدماتی در آبادان

سه پروژه تولیدی، خدماتی با حضور مسؤولان منطقه آزاد اروند، امروز در شهرک صنعتی آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند امروز در آئین بهره‌برداری از سه پروژه تولیدی، خدماتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای احداث و راه‌اندازی این سه واحد کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی میزان 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با بهره‌برداری از این سه شرکت  برای 50 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

موسوی با بیان اینکه تولیدات این شرکت‌ها شامل تولید کیسه، خوشبوکننده، بوگیر، پوشاک و پتوی مسافرتی و مورد نیاز بازار است، افزود: حمایت و توسعه بنگاههای زود بازده متوسط و کوچک سیاست سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید است.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این واحدها که در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده و اشتغال‌زایی خوبی نیز دارند، تامین کننده نیازهای شبکه توزیع و صنایع سنگین و بزرگ هستند که به برای انجام و اجرا سرمایه کمی نیاز دارند.

وی گفت: با بهره برداری از این سه شرکت تولیدی که در شهرک صنعتی آبادان به بهره‌برداری رسید کالاهایی که پیشتر از چین وارد منطقه می‌شد اکنون در همین منطقه تولید می‌شود.

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: محصولات تولیدی این شرکت‌ها علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی امکان صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دارند.

زنجیره تولید در منطقه آزاد اروند در حال تکمیل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرو: با بهره‌برداری از این پروژه‌های تولیدی در منطقه آزاد اروند، زنجیره تولید در این منطقه از تولید مواد اولیه تا تولید محصول نهایی، در حال تکمیل است.

 زمانی افزود: تولیدات این کارگاه‌ها مستقیما وارد بازار مصرف خواهند شد که خوشبختانه در این مدت اخیر، تعداد این کارگاه‌‌ها افزایش یافته و فرصت‌های شغلی بسیاری را نیز در منطقه ایجاد کرده است.

وی گفت: این صنایع به دلیل اینکه در امر اشتغال‌زایی و تهیه محصول نهایی را بر عهده داشته و مستقیماً وارد بازار مصرف خواهند شد، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد اروند هستند تا هم صادرکنندگان و هم مصرف کنندگان بتوانند برای بهبود کسب و کار خود، از این محصولات استفاده کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری آبادان تولید شهرک صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند بهره برداری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان