Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پارس‌جنوبی با بیان اینکه افاضلی به دلیل اتفاقات رخ داده حق دارد ناراحت باشد، گفت: امیدوارم با رفع مشکلات مالی در لیگ برتر بمانیم. - اخبار ورزشی -

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر سپاهان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و سپاهان در این بازی به شدت ما را تحت فشار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفتیم و این نتیجه برای ما خوب بود. شرایط تیم ما خاص است و با این مشکلات مالی و غایبان زیادی که داشتیم، کسب یک امتیاز در اصفهان ارزش داشت.

وی در خصوص گلی که روی اشتباه محمد طیبی مدافع سپاهان به ثمر رساند، گفت: وقتی توپ روی دروازه سپاهان ارسال شد، طیبی باید دو تصمیم می‌گرفت. یا باید توپ را به گلر می‌داد که این ریسک را نکرد چون فاصله طیبی با نیازمند کم بود، راه دیگر هم دفع توپ بود که طیبی اشتباه کرد. من هم خودم را در مسیر توپ قرار دادم و خوشبختانه گل زدم.

خالقی‌فر در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: در این فصل در دو مقطع از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و بازی‌های زیادی را از دست دادم. از طرفی باشگاه با مشکل مالی مواجه بود و ما در زمینه کادر فنی و مدیریت هم تغییر داشتیم. در مجموع امسال برای من خوب نبود و فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشتم.

حسن‌زاده: پارس جنوبی و نساجی می‌توانند در کمیته استیناف اعتراض کنند/ خسارت 81 میلیونی جم، بررسی می‌شود

وی در ارتباط با شانس پارس‌جنوبی برای ماندن در لیگ برتر گفت: با این مشکلات مالی اگر در لیگ برتر بمانیم واقعاً شاهکار کرده‌ایم. خوشبختانه آقای رضاییان هم به تیم برگشتند و پاقدم ایشان هم برای تیم ما خوب بود و توانستیم در اصفهان یک امتیاز از سپاهان بگیریم. امیدوارم با حضور ایشان مشکلات کمتر شود و پارس‌جنوبی به آرامش برسد.

خالقی‌فر در خصوص استعفای هومن افاضلی که به دلیل مشکلات مالی و حکم انضباطی دیدار با استقلال بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان حق دارد ناراحت باشد و همانطور که گفتم شرایط مالی تیم اصلا خوب نیست. به هر حال باشگاه ما هم در قضیه دیدار با استقلال دلایل خاص خودش را دارد و در این زمینه پیگیر است. امیدوارم آقای افاضلی از تصمیم خودش منصرف شود.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم فوتبال بیشتر بخوانید... مربی پارس جنوبی: یک هفته است می‌گوییم در کمیته انضباطی اعمال نفوذ می‌کنند/ عدالت اسلامی را نمی‌بینم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتبال پارس جنوبی جم فوتبال مشکلات مالی پارس جنوبی خالقی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است