Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ساعت ۱۰ شامگاه دوشنبه ۲۳ تیرماه سال جاری ماجرای پیدا شدن اسکلت انسان در پایه بتنی زیر پل جناح به پلیس مخابره شد.

تیم‌های پلیسی و ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس پرونده برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

تیم جنایی در بررسی‌های ابتدایی با اسکلت انسان که هویت و زن یا مرد بودن آن مشخص نبود در پایه‌های بتنی پل جناح روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسکلت انسان ماموران پلیس صراط اسکلت انسان پل جناح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهگرد ششم تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجمن نجوم دانشگاه الزهرا با همکاری مجله نجوم و گنبد مینا، ماهگرد ششم تهران را برگزار می‌کند.

این گردهمایی به منظور ایجاد محفلی صمیمانه برای منجمین آماتور و علاقه‌مندان به نجوم و فضا، جهت بررسی رویدادهای نجومی، تعامل و گپ و گفت‌های علمی بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود‌.
موضوعات نشست
در بخش نخست برنامه با عنوان حرف اول، دکتر محمدتقی میرترابی و هانیه الماسی درباره  فرازمینی‌ها، حیات آن‌ها، پیشرفت تکنولوژی، نحوه ارتباطات، باورهای مردم درباره آن‌ها، ساخته‌های دست بشر که به اشتباه گفته می‌شود به فرازمینی‌ها تعلق دارد و پدیده‌های طبیعی که با یوفوها اشتباه گرفته می‌شود با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.
در بخش سخنرانی اصلی و علمی، دکتر لیلا صادقی حیات فرازمینی‌ها را از دیدگاه علمی بررسی خواهد کرد.
 محمدجواد ترابی منجم آماتور و روزنامه‌نگار علم، با بررسی خورشیدگرفتگی درباره کسوف اخیر در آمریکا صحبت خواهد کرد. 
در قسمت اسطوره با عنوان "در جست‌و‌جوی پدر" دکتر هانیه کیایی روایت داستان اسطوره‌ای یونانی به نام هلیوس را اجرا می‌کند. هلیوس در اساطیر یونانی، ایزد و نماد خورشید است. او همچنین حامی و نگهبان سوگندها و موهبت بینایی به‌ شمار می‌رفت.
در قسمت پایانی این نشست، و در بخش "بدر تا بدر" وقایع نجومی قابل رصد از بدر کامل ماه در اردیبهشت تا بدر کامل ماه در خرداد توسط ساناز خان‌احمدی بررسی می‌شود.

این برنامه عمومی جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۱۸ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، پارک آب و آتش، آسمان‌نمای گنبدمینا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • ماهگرد ششم تهران