Web Analytics Made Easy - Statcounter

معادلات تغییر مربی در سیرجان ناگهان عوض شد.

در حالی که پیش بینی می شد رضا مهاجری سرمربی گل گهر شود، ناگهان خبر رسید این مربی به نیمکت شهر خودرو نزدیک است.

به گزارش طرفداری، رضا مهاجری که کمتر از دو هفته سرمربی ماشین سازی بود، بعد از استعفای مجید جلالی از گل گهر سیرجان، با تیم تبریزی قطع همکار کرد تا شایعه شود مقصد او سیرجان است اما ساعتی پس از آنکه ماشین سازی سراغ هومن افاضلی رفت، از سیرجان خبر آمد هیات مدیره روی همکاری با مهاجری به جمع بندی نرسیده تا این مربی در ظاهر، از تبریز رانده و از سیرجان مانده به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای رضا مهاجری گل گهر تنها گزینه نبود و شهر خودرو بعد از نا امیدی از استخدام رضا عنایتی، به رضا مهاجری پیشنهاد همکاری داد.

تازه ترین خبر اینکه مذاکره نهایی مهاجری و حمیداوی برای همکاری در شهر خودرو آغاز شده و احتمالا تا ساعتی دیگر خبر انتخاب مهاجری به عنوان سرمربی شهر خودرو به صورت رسمی منتشر می شود.

از سیرجان هم خبر می رسد حالا نزدیک ترین گزینه به نیمکت گل گهر، فراز کمالوند است. هیات مدیره گل گهر در صورت تایید استعفای مجید جلالی، گزینه هایی مثل مهاجری، کمالوند و حمید استیلی را مد نظر دارد. منابع آگاه می گویند فعلا فراز کمالوند محتمل ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت گل گهر است. شایعات عجیبی هم درباره تغییر مدیریت گل گهر شنیده می شود؛ هوشنگ نصیرزاده جانشین محمد جواهری؟ با توجه به اتفاقاتی که اخیرا افتاده باور پذیر نیست سیرجانی ها مدیری مثل جواهری را کنار بگذارند و سراغ نصیرزاده بروند.

فعلا دور، دور شایعه است... شرایط 25 درصد لیگ را ببینید؛ ماشین سازی بعد از استعفای مهاجری، با هومن افاضلی مذاکره می کند که خودش دیشب از پارس جنوبی جم استعفا کرد. گل گهر بعد از استعفای جلالی، از مهاجری دور و به فراز نزدیک شده است. شهرخودرو بعد از استعفای ناگهانی سرآسیایی و جواب منفی عنایتی، سراغ مهاجری رفته است. شاهین بعد از کنار گذاشتن کریمیان، در حالی پاشازاده را استخدام کرده که سپیدرود هنوز او را سرمربی خودش می داند. پارس جنوبی هم بدون سرمربی مانده ولی استعفای هومن افاضلی را باور ندارد.

همچنین بخوانید:

رضا مهاجری مبدا تبریز، مقصد تبریز یا سیرجان؟ رضا مهاجری از ماشین سازی جدا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بعد از استعفای ماشین سازی رضا مهاجری شهر خودرو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است