Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به عملکرد محمدرضا اکبریان و همچنین دیگر داوران مسابقات لیگ برتر اعلام کرد. تاریخ انتشار: 19:55 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۶۴۱

خبرگزاری میزان- روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار متنی نسبت به اشتباهات داوری در مسابقات فوتبال لیگ برتر اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آمده است:

«اشتباهات داوری تا چه زمانی، تا کجا و به چه قیمتی؟

جدا از مباحث فنی که کارشناسان بی غرض به آن پرداخته‌اند و آماری که سپاهان مقابل رقبایش ثبت کرده را تحسین می‌کنند، بد نیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم نگاهی به عملکرد داورانش و سرنوشتی که آن‌ها برای تیم‌ها رقم می‌زنند، نگاهی داشته باشد.

در سه صحنه مسابقه مقابل پارس‌جنوبی که کارشناسان داوری رأی به اعلام پنالتی می‌دهند، معلوم نیست محمدرضا اکبریان به چه دلیل تا این حد راحت، از حق تیمی که شایسته کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود، عبور می‌کند؟ از پنالتی اول که پاس رو به عقب محبی با دست مدافع حریف به مقصد نرسید تا زدن پای منصوری و در نهایت شارژ کردن محبی در محوطه جریمه؛ صحنه‌هایی بودند که داور مسابقه می‌توانست به سادگی با سوت‌های درست، به رسیدن سپاهان به حقش کمک کند. ولی افسوس که در طول فصل بار‌ها شاهد این اتفاقات بوده‌ایم و عزمی برای تغییر آن نبوده است.

سپاهان همیشه در مقابل مسئولان فوتبال ایران و تصمیماتی که می‌گیرند، موضع پذیرش را در دستور کارش قرار می‌دهد، آیا حالا کسی هست که پاسخ این امتیازات از دست رفته نه تنها در بازی برابر پارس جنوبی جم بلکه مسابقات دیگر لیگ تا هفته بیست و چهارم را بدهد؟

آیا وقت آن نیست که پاسخ قانع کننده‌تری برای از دست رفتن ۲ امتیاز ما در این بازی داده شود؟ ۲ امتیازی که شاید موقعیت ما نه برای قهرمانی که برای کسب سهمیه آسیایی را به خطر بیاندازد؟ همیشه مسئولان باشگاه‌ها و مربیان فوتبال در قبال نتیجه نگرفتن، ملزم به پاسخگویی هستند. حالا ما می‌خواهیم بدانیم در قبال این اشتباهات جبران ناپذیر چه کسی پاسخگو است؟»

بیشتر بخوانید: تداوم ناکامی‌های سپاهان/ شاگردان قلعه‌نویی خیال پرسپولیس را راحت کردند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان اصفهان داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!