Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: بارش شدید باران در روستاهای خلخال، سرعین، مشگین شهر و کوثر سبب وارد شدن خسارت‌های زیادی شد. - اخبار استانها -

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: طبق گزارش‌های اولیه رسیده به مدیریت بحران بارش باران سبب خسارت 20 تا 100 درصدی به خانه‌های اهالی روستای مصطفی‌لو خلخال شده است و با حضور فرماندار شهرستان خلخال نیروی های امدادرسانی در حال فراهم کردن اسکان اضطراری برای روستاییان خسارت دیده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مشگین‌شهر، سرعین و کوثر نیز بارش شدید باران خسارت‌هایی به جا گذاشته است گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دقایقی دیگر بارش‌ها در گرمی نیز تشدید شده و سبب سیلاب شود و برای ارائه خدمات تمامی ارگان‌های امدادرسان در ادارات در حال آماده‌باش هستند و از مردم عزیز درخواست می‌کنیم نکات ایمنی را رعایت کنند.

تداوم رگبارها و احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی تا پایان هفته در گلستاناختصاص 1میلیارد تومان اعتبار برای مطالعه سیلاب‌ها به دانشگاه تهراناحتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان اردبیل/ مردم از تردد در بسترهای رودخانه خودداری کنند

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: طبق این گزارش میزان بارش در مشگین‌شهر 52 میلی‌متر بوده است و اطلاعات تکمیلی از میزان خسارت ها به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... خسارت سیلاب امروز به ۸ روستا در گلستان/ ۲۰۰ واحدمسکونی آسیب دید ‌سیلاب تابستانی در برخی مناطق شرقی گلستان / خسارت به کشاورزان، دامداران و منازل مسکونی‌ بیش از ۳۳ میلیون نفر در ۲۷ استان چین تحت تأثیر سیلاب قرار گرفتند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه

از روز گذشته با ورود سامانه بارشی جدید بارش‌ها در اقصی نقاط کشور آغاز شده است و در برخی از مناطق بارش‌ها به قدری شدید بود که موجب وقوع سیلاب شد.

روستای نایه از توابع بخش خلجستان استان قم نیز از این بارش‌ها به نصیب نماند و جاری شدن سیل اهالی روستا را شگفت زده کرد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - قم

بیشتر بخوانید:

بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل