Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع غروب سه‌شنبه در دیدار با خانواده بزرگ بهزیستی گیلان با اشاره به ۲۵ تیر ماه سالروز تأسیس سازمان بهزیستی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی در حوزه خدمات اجتماعی یکی از نهادهای پیشرو است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی تلاش برای رفاه و تحقق عدالت اجتماعی است، گفت: خدمات رسانی از سوی سازمان بهزیستی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده همانند عمل و رفتار برای خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی در راستای کاهش آلام و ایجاد امید و احساس امنیت است، گفت: گام برداشتن در راستای امید آفرینی و تقویت اعتماد اجتماعی گامی بزرگ است.

وی در ادامه با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی، تصریح کرد: باید در این بخش از ظرفیت خیران استفاده شده و ارتباط و پیوند میان نهادهای دولتی و غیر دولتی تقویت شود.

زارع با اشاره به شیوع کرونا و با بیان اینکه در این ایام حضور شاهد حضور فعال سازمان‌ها و سمن‌های مردمی برای کمک در همه بخش‌ها بودیم، گفت: سازمان‌های مردم نهاد به ویژه در استان گیلان همیشه در زمان بحران بهترین خدمات را ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های دولت توانمندسازی جامعه تحت پوشش خدمات حمایتی است، تأکید کرد: یکی از مواردی که باید در سال جاری به آن توجه شود توانمندسازی جامعه هدف دریافت کننده خدمات حمایتی است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توجه به این موضوع مسیر را برای تحقق عدالت اجتماعی هموار خواهد کرد، گفت: باید به مهارت آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی در این راستا توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه برای برقراری عدالت اجتماعی باید به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی معلولان از خدمات توجه شود، تصریح کرد: اجرای قانون جامع معلولان به ویژه مناسب سازی اماکن عمومی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

کد خبر 4974363

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان بهزیستی عدالت اجتماعی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با ایرج نادری مدیرکل تأمین اجتماعی فارس و برخی از معاونین سازمان تأمین اجتماعی استان، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان گفت: در دولت فعلی حل مشکل مردم، اولویت اول مسئولین است.

نماینده دولت در استان فارس گفت: فرصت خدمتی که خداوند در اختیار مسؤولین گذاشته به زودی سپری می‌شود اما اجر خدمت به مردم که بهترین و برترین عبادت است، همواره باقی می‌ماند.

استاندار فارس به شعار سال اشاره کرد و گفت: سال جاری به نام رونق تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نیازمند است تعاونی‌ها و آحاد اقشار مردم در میدان تولید حاضر شوند و طبیعتاً گروه‌های بیشتری از عوائد آن منتفع گردند.

استاندار فارس خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی شد و افزود: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد؛ همچنین حوزه درمان تأمین اجتماعی نیز باید به نقش خود در تحقق رونق تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.

بازدید سرزده از شعب تأمین اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد

وی امکان ارتباط مستقیم مردم با مدیران را یکی از نکات قابل توجه در دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: سیاست دولت مردمی ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است و طبیعتاً این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دفاتر ارتباط با مردم را پیشانی سازمان‌ها دانست و بر حضور افراد خبره و آگاه در آن دفاتر تاکید کرد و افزود: بازدید سرزده از شعب سازمان در سطح استان و بررسی میزان و چگونگی ارائه خدمت به مردم به صورت میدانی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود کارگران ساختمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

کد خبر 6099812

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است