Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سیدعلی موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه  روز سه شنبه به منظور آشنایی با آخرین اقدامات و عملکرد راه و شهرسازی مراغه در دیدار با رییس این اداره اظهار داشت: احداث واریانت دسترسی میدان مجلس به آزادراه و تکمیل قطعات ۲ و سه این پروژه باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوهمچنین با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی ساختمان الحاقی و آموزشی بیمارستان سینا گفت: در حال حاضر این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ساختمان الحاقی با ابلاغ قرارداد احداث ساختمان آموزشی آغاز شده است.

او گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان باید با تمامی ظرفیت و برنامه ریزی دقیق تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تولید مسکن، حفظ منابع و سرمایه‌های ملی، جدیت در انجام وظایف و افزایش بهره وری را در دستور کار خود قرار دهد.

مقصود محرم پور رییس اداره راه و شهرسازی مراغه نیز در این دیدار گفت: سهمیه شهرستان در طرح اقدام ملی مسکن یکهزار و ۸۸ واحد بوده که در مرحله نخست ۴۰۰ واحد ثبت نام و ۲۳۵ نفر از افراد ثبت نام کننده در این مرحله پس از پالایش واجد شرایط شناخته و از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

اوگفت: در مرحله دوم هم ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر وضعیت آن‌ها در حال پالایش است.

او در ادامه بافت فرسوده مراغه را ۳۲ درصد عنوان کرد و گفت: در طول سال گذشته پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات برای بافت‌های فرسوده و طرح‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان تخصیص یافته است.

 رییس اداره راه و شهرسازی مراغه  گفت: همچنین در طول سال گذشته در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و دولتی سه هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان رفع تصرف و آزادسازی شد.

محرم پور گفت: رفع مشکل زیرگذر شهر خداجو و آزادراه مراغه هشترود از جمله دغدغه‌های اساسی این اداره است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی سرمایه ملی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران کل ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و محیط زیست استان بوشهر اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت جزایر استان از موضوعات مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: تحقق کامل حدنگاری به طوری که تمامی اراضی و املاک در کشور سنددار شود، در سند تحول و تعالی قوه قضائیه نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و اگر به معنای واقعی انجام شود نقش اساسی در کاهش جرایم و ورودی دستگاه قضائی خواهد داشت.

حفظ حاکمیت بر آبراه بین المللی

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان ضمن برشمردن اهمیت جزایر خلیج فارس افزود: جزایر خلیج فارس از نظر حاکمیت بر آبراه بین المللی دارای اهمیت ژئوپلیتیکی و استراتژیکی هستند.

مهرانگیز افزود: از طرف دیگر این جزایر اهمیت زیادی در حفظ محیط زیست، حیات گونه‌ها و زیستگاه‌های تغذیه‌ای و زندگی آنها بستگی دارد، که لازم است هرچه سریع‌تر اسناد حاکمیت این جزایر صادر گردد.

مالکیت همه جزایر استان بوشهر

وی تصریح کرد: در استان جزایر خارگ، خارگو، عباسک و برخی از جزایر دارای سند حدنگاری هستند و لازم است در کمترین زمان ممکن اداره کل منابع طبیعی مدارک و مستندات لازم را برای صدور اسناد مالکیت دیگر جزایر را به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تحویل دهد.

رئیس شورای قضائی استان بوشهر با اشاره به آمادگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر برای نقشه برداری و صدور سند مالکیت این جزایر افزود: امیدواریم به زودی شاهد صدور اسناد حدنگاری و مالکیت همه جزایر استان بوشهر باشیم.

کد خبر 6086993

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود