Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی،گفت: آموزش و پرورش ایرانشهر به عنوان قلب تاریخی و فرهنگی بلوچستان نیاز به توجه و تحول اساسی دارد.

عبدالناصر درخشان در جلسه آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به اینکه توجه به مقوله ی آموزش و پرورش تضمین آینده و رشد و پیشرفت فردای جامعه است،اظهار داشت:مرکز فرهنگی و تاریخی را از آن جهت عنوان می کنم که در کلام نورانی مقام معظم رهبری بارها متجلی و مورد تاکید معظم له بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه و تکریم آموزش این است که مراکز آموزشی و مدارس ما کیفیت لازم را برای تربیت نسل آینده کشور و جامعه را داشته باشند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شچرای اسلامی ادامه داد : هر کجا که نیاز به کمک نماینده برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش احساس شود با تمام توان در خدمت خواهیم بود. 

درخشان با اشاره به سرانه فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه گفت: برای جبران کمبودها در این زمینه علاوه بر استفاده از ظرفیت خیرین کشوری باید توان خیرین محلی با آگاهی و پویش در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح: برای برطرف کردن کمبود فضاهای آموزشی و نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی و استفاده از ظرفیت خیرین محلی هر چند به میزان اندک می توان پویش محلی هر نفر یک آجر را بررسی و اجرا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ايرانشهر سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد