Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی اکبر باقری روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: اکنون ۲۷ درصد اراضی استان دارای سند مالکیت تک برگ هستند.

به گفته وی ۳۰۰ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۱۳۷ هزار فقره سند دریافت کرده اند که برخی از املاک در چند ساله فاصله برداشت نقشه تاکنون دچار تغییراتی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه با توجه به حجم کاری، تهیه نقشه املاک به افراد واجد شرایط متشکل از کارشناسان رسمی، مهندسین نظام مهندسی و فارغ التحصیلان نقشه برداری برون سپاری شده است، تصریح کرد: افراد می‌توانند به باجه‌های پستی مراجعه کنند و مدارک هویتی و تحصیلی خود را ارائه دهند.

باقری افزود: این افراد پس از آموزش و طی مراحلی گواهینامه فعالیت می‌گیرند و مردم به این اشخاص مراجعه می‌کنند و نقشه‌های UTM واجد مشخصات سامانه شمیم را دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: املاک اراضی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار خاطر نشان کرد: کاهش پرونده‌های قضائی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشور از طریق نظارت ماهواره‌ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزها، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

کد خبر 6087229

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان