Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:49:27 GMT

صدرو سند تک برگ برای املاک صدرا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۶۲۷

صدرو سند تک برگ برای املاک صدرا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در بازدیده سرزده از ادارات شهرستان ناحیه ۲ و ۳ و ۴ سازمان ثبت اسناد و املاک بازدید کرد.

او، با اشاره به ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،گفت: بسیاری از مراجعات مردمی به ادارات در شرایط بحران کرونا غیرضروری است و تمهیدات لازم در خصوص کاهش مراجعات به ادارات باید از سوی مسئولان انجام و به مردم اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در جمع کثیر مراجعان و گفتگوی چهره به چهره با شهروندان از روند خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای جلب حداکثری رضایت مردم شریف شیراز تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان شیراز از مجموعه اقدامات سال‌های اخیر در راستای الکترونیکی کردن پرونده ها و نیز مراحل صدور سند تک برگ املاک در این مراکز انجام شده، بیان کرد: مجموعه این اقدامات موجب بهبود کیفیت خدمات به مردم شده است، به گونه ای که چنانچه ملکی دارای مشکلات حقوقی نباشد، صاحبان املاک می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن و حتی در کمتر از یک روز سند تک برگ خود را از سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز دریافت کنند.

او، با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین مراجعان تصریح کرد: بسیاری از خدمات ارائه شده در این مراکز ارائه نیاز به مراجعه حضوری ندارد و در حال حاضر ارائه برخی از این خدمات به ذینفعان از طریق پست انجام می شود که باید در راستای تقویت آن ها تلاش شود.

امیری در بازدید از اداره ناحیه ۳ و بخش اسناد و املاک صدرا که به صورت موقت در این ساختمان مستقر هستند و با اشاره به تاکیدات انجام شده از سوی فرماندار برای تامین ساختمان مناسب در شهر صدرا، ادامه داد: در راستای سهولت دسترسی و رفاه شهروندان لازم است هر چه سریعتر این اداره در صدرا مستقر و خدمات به مردم را در همان شهر صدرا ارائه کند که فرمانداری شیراز این موضوع را پیگیری می کند.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهر صدرا ارائه خدمات اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد

سید محمود عرب گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۹۸۰ هزار و ۴۳۶ نفرساعت در بخش خدمات، ۲۰۲ هزار و ۳۳۱ نفرساعت در بخش صنعت و ۱۷۵ هزار و ۲۳۴ نفرساعت در بخش کشاورزی بوده است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای قم عنوان کرد: ۲۲۳ هزار و ۲۶۶ نفرساعت در بخش فرهنگ و هنر و ۶۴ هزار و ۱۴ نفرساعت در بخش جوار کارگاهی آموزش ارایه شده است.

عرب با اشاره به فعالیت ۴۰۳ آموزشگاه آزاد و مراکز جوار کارگاهی در قم، ادامه داد: ۳۵۰ آموزشگاه در بخش خدمات، ۲۷ آموزشگاه در بخش صنعت، ۱۲ آموزشگاه در بخش کشاورزی، ۴۵ آموزشگاه در بخش فرهنگ و هنر و ۱۲ آموزشگاه جوار کارگاهی به حرفه‌آموزان در استان قم آموزش ارایه می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای قم بیان کرد: سال گذشته ۲۳۹ پروانه فعالیت آموزشگاه‌ها صادر و یا تمدید شده است.

به گفته عرب، آموزش‌های مهارتی در چهار خوشه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در آموزشگاه‌های آزاد و مراکز کارگاهی فعال است و همچنین ۵۴۰ مربی در این آموزشگاه‌ها فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای قم بیان کرد: در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و مراکز جوار کارگاهی استان قم، ۴۲ رشته و ۳۹۷ حرفه فعال است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای قم گفت: گروه‌های آموزشی در بخش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان شامل صنایع خودرو، صنایع چوب، جوشکاری و بازرسی جوش، تاسیسات، صنایع چرم پوست و خز، مدیریت صنایع، مکانیک، برق، ساختمان، امور اداری، بهداشت و ایمنی، مراقبت و زیبایی، صنایع پوشاک، هتل داری، امور دام و ماکیان، امور زراعی، صنایع غذایی، فرش و صنایع دستی، هنر‌های تجسمی، فناوری نرم و فرهنگی، گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی، خدمات حقوقی، صنعت گاز، کنترل و ابزار دقیق، صنایع فلزی، معماری، معدن، امور مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، خدمات آموزشی، گردشگری، امور باغی، خدمات تغذیه‌ای، طلا و جواهر سازی، هنر‌های تزیینی و فناوری نانو می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود