Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@06:51:38 GMT

اطمینان رئال مادرید از جذب امباپه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۷۱۵

اطمینان رئال مادرید از جذب امباپه

خبرگزاری میزان- باشگاه رئال مادرید از جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن مطمئن است. تاریخ انتشار: 04:27 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۵۸۵

خبرگزاری میزان - باشگاه رئال مادرید مطمئن است که می‌تواند در پایان فصل آینده و درست یک سال دیگر، کیلیان امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که می‌داند نمی‌تواند زیاد امباپه نگه دارد از حالا به فکر تمدید قرارداد او افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، امباپه تا الان پاسخی به این پیشنهاد نداده و فعلا تمایلی به تمدید قراردادش ندارد.

پاری‌سن‌ژرمن قرار است تمام تلاش خود را برای حفظ این ستاره فرانسوی انجام دهد، اما علاقه شدید این بازیکن به حضور در رئال مادرید و البته علاقه کهکشانی‌ها به جذب او، شاید اتفاقات دیگری را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید به جای امباپه سراغ مانه می‌رود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو