Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: ارائه مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول یا بیشتر اقدامی ارزشمند است و باید تلاش کنیم تمام خانواده‌هایی که واجد شرایط هستند، صاحب خانه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در دیدار با مدیران بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر فیاض‌بخش به عنوان بنیانگذار بهزیستی در کشوربا اشاره به دامنه وسیع فعالیت‌های بهزیستی اظهار کرد: اقدامات بهزیستی شایسته تقدیر است و ارتقا کیفیت خدمات این دستگاه فعالیت بسیاری از دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی تصریح کرد: گلستان در شاخص آسیب‌های اجتماعی در رتبه‌های میانی کشور قرار دارد و باید تلاش کنیم در راستای کاهش این آسیب‌ها اقدام کنیم.

* بهزیستی گلستان باید با اقدامات مبتکرانه نسبت به کاهش این معلولیت‌ها تلاش لازم را داشته باشند
حق‌شناس با اشاره به رتبه‌های استان در معلولیت‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های استان و میزان معلولیت‌ها در این استان باید با اقدامات مبتکرانه نسبت به کاهش این معلولیت‌ها تلاش لازم را داشته باشیم.
استاندار گلستان یادآور شد: بی‌تردید بسیاری از فعالیت‌های بهزیستی زمینه پیشگیرانه دارد و موجب کاهش آسیب‌ها در جامعه و کاهش برنامه‌های مقابله‌ای در دستگاه های اجرایی می‌شود.
حق‌شناس ادامه داد: ارائه مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول یا بیشتر اقدامی ارزشمند است و باید تلاش کنیم تمام خانواده‌هایی که واجد شرایط هستند، صاحب خانه شوند.
لازم به ذکر است در این دیدار ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی استان گلستان با اشاره به سالروز ۴۰ سالگی سازمان بهزیستی، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بهزیستی در گلستان و همچنین دغدغه‌های این اداره کل در استان  ارائه کرد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان بهزیستی شهید مسکن معلولیت ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان