Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:03:01 GMT

ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۵۴۷

ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین می توانند به صورت غیر حضوری و با توجه به شرایط محل سکونت یا هدایت تحصیلی، فرزند خود را ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی فرهمند با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی صورت می گیرد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، بستری فراهم شده است که والدین به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام فرزند خود در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: والدین با مرجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir  و از درگاه میز خدمت/ سامانه پیش ثبت نام/ و درج اطلاعات شخصی و محل سکونت و نیز با توجه به شرایط موجود ثبت نام مدارس، دانش آموز خود را در مدارس دلخواه ثبت نام نمایند.

فرهمند ادامه داد: مدیران هر مدرسه با توجه با اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان در سامانه مدرسه خود، مجاز به ثبت نام نهایی دانش آموزان می باشند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزن پایه دهم نیز می توانند پس از ثبت مشخصات فردی، می توانند با بارگذاری کردن هدایت تحصیلی خود بر روی سایت و گرفتن کدرهگیری، در مدارس یا هنرستانهای دلخواه و در نظر گرفتن رشته مجاز مبتنی بر هدایت تحصیلی، ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام مدارس دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است