Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر شهید دهقانی اشکذری با اشاره به تلاش برادرش برای حضور در جبهه گفت: هرچه اصرار کردیم که در کنار خانواده بمان اما او ندای لبیک به امام(ه) را وظیفه خود دانست و به جبهه اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نخستین برنامه « سه شنبه های تکریم » ویژه کانون های مساجد استان یزد با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شب گذشته با حضور در جمع منزل پدر شهید علی محمد دهقانی اشکذری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پدر شهید دهقانی با اشاره به شهادت فرزندش در دفاع از اسلام گفت: این افتخاری برای ما است که فرزندانم را برای دفاع از اسلام به جبهه های حق علیه باطل اعزام کردم و یکی از آنها را نیز در همین راه فدا کردم.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی برای موفقیت در جامعه امروزی گفت: اگر میخواهیم به جایی برسیم باید در کنار ویژگی های اخلاقی خوب در جامعه از دروغگویی بپرهیزیم زیرا باعث نابودی و انحطاط جامعه می شود.

 

 

این پدر شهید گفت: آنقدر گرفتاری های بی فایده داریم که از زندگی خود نیز غافل شده ایم اما باید با خدایی شدن و خدایی کردن کارها با آسودگی راه زندگی خود را در این مسیر قرار دهیم تا بتوانیم موفق شویم.

برادر شهید دهقانی نیز با اشاره به ویژگی های برادر شهیدش گفت: علی محمد انس خاصی با مسجد و نماز جمعه داشت که همین نیز باعث خدایی شدن او شد.

 

 

وی گفت: علی محمد در عملیات های بیت المقدس، خیبر، والفجر 8 و کربلای 5 حضور داشت که دو برادر خود را نیز در این عملیات ها همراهی می کرد.

دهقانی بیان کرد: پیش از جنگ ما می خواستیم که او را قانع کنیم که در کنار خانواده بماند و سه فرزندش را نگهداری کند اما او ندای امامش را فراتر از زندگی خود می دانست و اصرار بر حضور در جبهه داشت.

وی افزود: علی محمد در تاریخ 25 دیماه سال 66 در عملیات بیت المقدس در ماهوت عراق بر اثر اصابت ترکش به سرش به شهادت رسید و به آرزوی خود دست پیدا کرد.

این برادر شهید گفت: خدا را شاکریم که در این مسیر قدم برداشته ایم و هر اتفاقی نیز بیافتد به اندازه سر سوزنی از کرده خود پشیمان نیستیم و پای آن نیز ایستاده ایمم و قدم های خود را درست می دانیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد شبستان یزد برادر شهید علی محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان