Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس داده نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، طبق برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنجشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در حالی است که فولادی‌ها به دلیل ابتلای بالای ٢۵ درصد از اعضای تیم‌شان در دو هفته گذشته مقابل نساجی و نفت مسجد سلیمان به میدان نرفته‌اند. 

اعضای این تیم اخیراً در دو مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز ساعتی قبل به دست مسوولان باشگاه رسیده است اما به یک باره اتوماسیون سازمان لیگ برای باشگاه فولاد به علل نامعلومی قطع شده است تا تنها راه ارتباطی رسمی این باشگاه با سازمان لیگ از ساعت ١٩ (٢۴ تیر) مسدود شده باشد. 

این درحالی است در فاصله دو روزه تا مسابقه پرسپولیس و فولاد، هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری داده نشده است و مسولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا این لحظه پاسخی به تماس مسؤلان فولاد نداده‌اند. 

این اتفاق پیش از دیدار فولاد مقابل نساجی در هفته بیست و سوم نیز تکرار شده بود و تا لحظه آغاز بازی تکلیف برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ روشن نشده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد لیگ برتر باشگاه فولاد سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است