Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:48:21 GMT

راه‌اندازی استودیو برخط کانون پرورش فکری لرستان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۴۹۵

راه‌اندازی استودیو برخط کانون پرورش فکری لرستان

محمدجواد محمدی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این استودیو به‌ منظور تولید و ارائه با کیفیت فیلمها، آموزش با محتوای فرهنگی حوزه کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در ایام شیوع کرونا مربیان و کارشناسان کانون استان درحوزه فضای مجازی آثارخوبی را تولید کردند و درکنار آن خدمات حضوری نیز از سوی مراکز ثابت، کتاب‌خانههای پستی و کتاب‌خانه‌های سیار ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای توسعه بیشتر و بالا بردن کیفیت در ارتباطات مجازی حوزه کودکان و نوجوانان تلاش کردیم تا با راه‌اندازی این «استودیو برخط» در پی تولید محتوای مجازی با رعایت استانداردهای لازم اقدام کنیم.
محمدی اظهارداشت: طی روزهای آینده مربیان با حضور در این استودیو با هنرجویان خود به صورت برخط ارتباط برقرار کرده و کارگاه‌ها را برگزار می‌کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان کرد: این استودیو با امکانات ضبط صدا و تصویر و دیگر امکانات سمعی و بصری آغاز به‌کار کرده است و در آینده با امکانات تخصصی‌تری به روز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای آموزش های مجازی کارگاه های کانون پرورش فکری استان تمام مربیان مراکز فعال هستند، یادآور شد: ۲۶ مرکز فرهنگی هنری در استان فعال است که از این مجموع ۲ مرکز پستی و هفت مرکز سیار روستایی هستند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد لرستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد لرستان کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

جلالی آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

گفتنی است این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

کد خبر 6094092

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان