Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بارش‌های پراکنده در برخی مناطق به خصوص شرق استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا از روز شنبه 2 تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بارش‌های پراکنده در برخی مناطق به خصوص شرق چهارمحال و بختیاری و شهرهایی مانند سامان، بن، شهرکرد، بروجن و لردگان پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا از روز شنبه 2 تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از چند روز گذشته شاهد افزایش وزش باد در استان هستیم به طوری که در برخی از ساعات این پدیده به سرعت 90 کیلومتر بر ساعت هم رسیده است و دیروز سبب کاهش دید به 5 کیلومتر هم در شهرکرد شد، ادامه داد: از  امروز بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک به صورت محلی انتظار می‌رود.

وی اظهار داشت: اوایل هفته آینده در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چراغپور با اشاره به آغاز بارش‌های پراکنده در استان از بعدازظهر امروز به کشاورزان توصیه کرد: محصولات درو شده خود به ویژه جو و گندم را از مزارع جمع‌آوری کنند، سمپاشی و محلول‌پاشی مزارع را در ساعات خنک و بدون باد انجام دهند و از آتش زدن بقایای محصولات زراعی خودداری کنند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری وزش باد شدید بارش های پراکنده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور

به گزارش «تابناک»، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور