Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:19:29 GMT

شکل گیری تراکم ماحصل بارگذاری در پادگان ۰۶

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۰۷۳

شکل گیری تراکم ماحصل بارگذاری در پادگان ۰۶

به گزارش افکارنیوز،

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات ضد و نقیض برخی از اعضای شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت احداث بوستان ارتش در پادگان ۰۶ گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست من رسید، ارتش تفاهم نامه انجام شده را نپذیرفته است.

اخبار اجتماعی- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: برخی از اعضای شورای شهر تهران این‌ گونه مطرح کردند که جزئیات تفاهم نامه انجام شده از سوی شهرداری تهران به آن‌ها ارائه نشده و جزئیات آن تنها در کمیسیون ماده ۵ مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران ادامه داد: زمانی که اعضای شورای شهر تهران از جزئیات تفاهم نامه بارگذاری پادگان ۰۶ بین شهرداری تهران و ارتش آگاهی پیدا کردند، نسبت به این تفاهم نامه اعلام نظر کردند و تعدادی از آن‌ها به این تفاهم نامه ایراد گرفتند.

او افزود: نکته‌ای که باید به آن تأکید کنم این است که در حال حاضر وضعیت پادگان ۰۶ به همین شکل موجود مگر چه ایرادی دارد که شهرداری می‌خواهد آن را به بوستان تبدیل کند؟

رئیس سابق شورای شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران می‌خواهد با انجام این تفاهم نامه زمین باز پادگان ۰۶را به بوستان تبدیل کند و پرسش من این است که چرا شهرداری می‌خواهد فضای باز موجو را از بین ببرد؟

چمران تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده از سوی شهرداری تهران با ارتش، قرار بر این است در بخشی از پادگان ۰۶ بارگذاری انجام شود و این بارگذاری در نهایت موجب افزایش تراکم می‌شود که در حال حاضر ما در محدوده پاسداران و پادگان ۰۶ هم فضای باز داریم و در کنار آن نیز شاهد هیچ گونه تراکمی نیستیم.

او تأکید کرد: مدیریت شهری تهران نباید به سمتی حرکت کند که در محدوده پاسداران با توجه به دسترسی‌های موجود تراکم ایجاد شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر تهران چمران شورای شهر تهران پادگان ۰۶ شورای شهر تهران شهرداری تهران تفاهم نامه پادگان ۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی