Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:40:04 GMT

حال ناخوش تنهازمین چمن شهر زرنه ایوان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۲۷۶

حال ناخوش تنهازمین چمن شهر زرنه ایوان+تصاویر

تنها زمین چمن شهر زرنه ایوان بخاطرعدم رسیدگی مسئولان سالهاست که از وضعیت نامناسبی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بدون تردید ورزش، یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت ورزش توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

یکی از ورزش هایی که طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است ورزش پر نشاط فوتبال است،با توجه به پیشرفت جوامع شهری امروزه می بینیم که در اکثر شهرهای کشور برای این ورزش پرطرفدار امکاناتی  از جمله داشتن زمین چمن مناسب فراهم شده است .

شهر زرنه با وجود اینکه از جوانان علاقه مند به رشته فوتبال برخوردار است اما متاسفانه بیش از یکسال است که زمین چمن این شهر به حال خود را رها شده است و از وضعیت نامناسبی برخوردارمی باشد.

در این راستا خبرنگار حوزه ورزش پایگاه خبری جویزر به برررسی این موضوع پرداخته است.

غلامی یکی از جوانان شهر زرنه است که در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:در بین جوانان شهر زرنه پتانسیل ورزشی زیادی وجود دارد که هر کدام از این افراد در حوزه و رشته های ورزشی مشغول به فعالیت در رده استانی و حتی کشوری هستند.

غلامی گفت:همانطور که می دانید ورزش فوتبال در بین رشته های ورزشی از پرطرفدارترین ورزشها در بین رده های سنی مختلف می باشد ،که در این زمینه جوانان شهر زرنه بدلیل اینکه از زمین مناسب بهره مند نیستند مجبوراٌ به شهر ایوان مراجعه کنند که این خود هزینه هایی مالی را در پی دارد.

وی به وضعیت این زمین چمن پرداخت و بیان داشت : همانطور که مشاهده می کنید علف های هرزی که در این زمین چمن روییده اند بیانگر بی توجهی مسئولین اداره ورزش و جوانان در امرمراقبت و نگهداری از این زمین است چرا که اگر بصور مداوم به این مجموعه رسیدگی می شد الان شاهد این وضعیت نبودیم.

وی در پایان گفت: از مسئولین اداره ورزش و وجوانان استان و شهر ایوان خواستارم که زمینه مساعد نبودن وضعیت این زمین فوتبال را فراهم نمایند چرا که در فصل تابستان هستیم این مجموعه می تواند نقش سازنده ای در پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد.

 

 

عدم پاسخگویی مسئولان اداره ورزش و جوانان

طی تماسهایی که با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان داشتیم متاسفانه  موفق به برقراری ارتباط با ایشان نشدیم.

ناگزیربا پیگیری هایی که با روابط عمومی شهرستان داشتیم قول مساعد مبتی بر پاسخگویی و ارایه توضیحات به این پایگاه خبری نحلیلی را دادند که متاسفانه علی رغم گذشت چندین روز همچنان هیچ گونه توضیحاتی به این پایگاه خبری ارسال نشده است.

در پایان نگارنده بیان دارد که لازم و ضروری است که مسئولان شهرستان پاسخگویی اصحاب رسانه باشند چرا که خبرنگاران تمام تلاش خود را به کارخواهند گرفت که صدای مردم باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره ورزش جوانان شهر شهر زرنه زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد