Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:40:55 GMT

ویتالی هینن: آخرین سفرم به ایران خوب نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۵۲۴

ویتالی هینن: آخرین سفرم به ایران خوب نبود

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: جنب و جوشی هم که از من در کنار زمین می بینید، به خاطر حس مسئولیت پذیری من است.

به گزارش "ورزش سه"، ویتالی هینن که تاکنون در قامت سرمربی سه تیم آلمان، بلژیک و لهستان مقابل ایران قرار گرفته و سه بار هم به ایران سفر کرده، در یک گفت و گوی اینستاگرامی با برنامه 5+1 درباره خودش و البته بیشتر از همه والیبال ایران به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مربی بلژیکی که همواره به خاطر جنب و جوش زیاد در کنار زمین مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، در آخرین سفر خود به ایران و شهر ارومیه در سال 2019 هم حاشیه هایی را به وجود آورد و به خاطر برخی اتفاقات بعد از بازی صحبت های جنجالی را انجام داد.


ویتالی هینن صحبت های خود با تمجید از هواداران ایرانی آغاز کرد و گفت: من از هواداران والیبال ایران به عنوان مردمی هیجان انگیز یاد می کنم و دوست دارم در جوی که مثل ایران باشد، حضور داشته باشم.


وی درباره راهی که خودش در سال های اخیر طی کرده و از آنالیزوری به یکی از بهترین مربیان جهان تبدیل شده، عنوان کرد: من تلاش زیادی کردم تا این مسیر را به درستی طی کنم. عاشق والیبال هستم و همواره در زندگی ام مشغول والیبال بودم. همیشه تلاش می کنم بیشتر یاد بگیرم؛ اگرچه معتقدم شانس هم برای هر کسی لازم است.


سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره رفتارهای خود در کنار زمین گفت: قطعا من در خانه به این شکل نیستم چون سه دختر دارم که هرگز آن ها را تحت فشار نمی گذارم. خارج از زمین والیبال فرد آرامی هستم، اما هر مسئولیتی که به من بدهند، تمام تلاشم را می کنم تا به بهترین شکل آن را انجام دهم. این جنب و جوشی هم که از من در کنار زمین می بینید، به خاطر همین مسئولیت پذیری من است.

 


هینن درباره خاطرات خود از سفر به ایران گفت: فکر می کنم آخرین مسافرتم به ایران زیاد خوب نبود. من باید مثل پدر مراقب بازیکنانم باشم. مردم ارومیه فوق العاده بودند و حتی وقتی من با بازیکنانم در شهر قدم زدیم، عشق و علاقه آن ها به والیبال را حس کردیم. متاسفانه بعد از مسابقه ما با ایران و در حالی که ایران برنده بازی بود، چند نفر به جز آن 95 درصد هواداری که مشغول شادی بودند، قصد آسیب زدن به اتوبوس ما را داشتند. من به عنوان مسئول تیم باید حواسم به بازیکنان باشد. البته که فدراسیون جهانی، فدراسیون ایران و دولت ایران مسئول برقراری امنیت ما بودند.


وی در پایان افزود: بار اول سال 2013 با تیم ملی آلمان به ایران آمدم و دو بار هم در سال 2017 و 2019 به ایران سفر کردم. قبل از سفر به ایران فکر نمی کردم اینقدر عشق و علاقه به والیبال در این کشور وجود داشته باشد. در زمین هم در کنار رقابتی که با سعید معروف داشتیم، اما با او خیلی حرف می زدیم و من از این کار لذت می بردم.

والیبال تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی لهستان کنار زمین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار شد و 16 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام 16 تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.
گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان به قرار زیر است:
گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 23 بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران