Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس در اوایل فصل گابریل کالدرون را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، همان مرد آرژانتینی که چند ماه بعد به دلیل مطالباتش از باشگاه و بدقولی های مدیران راه خود را به سرعت جدا کرد و از این تیم رفت و حالا شکایت نگرفتن مطالباتش را به فیفا برده است.

بعد از رفتن کالدرون هدایت پرسپولیس به یحیی گل محمدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون در همان ابتدای فصل این جمله را به زبان آورد: «پرسپولیس با هر مربی ای قهرمان می شود!». منظور سرمربی آرژانتینی و سابق سرخ ها این بود که این پرسپولیس آنقدر خوب و آماده است که واقعا فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت می نشیند!

حالا که پرسپولیس به چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر نزدیک می شود این جمله کالدرون بیشتر به واقعیت نزدیک می شود. با برانکو و یا بی برانکو. کالدرون باشد و یا گل محمدی و اصلا هر مربی دیگری. پرسپولیس باز هم قهرمان می شود!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز