Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، محمد حسین رنجبر در نشست کارگروه های تخصصی استان هرمزگان، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دارای 525 کارمند بوده که حدود 20 نفر از آنان درخواست بازخریدی داده و با درخواست آنان موافق شده و مبلغی حدود 3 میلیارد و 85 میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: «در بین واحد های استان بیشترین جمعیت کارمندی با 254 نفر مربوط به مرکز استان می باشد که تعداد درخواست دهندگان از مرکز نیز به تعداد 11 نفر بوده که با درخواست آنان موافق به عمل آمده و مبلغی حدود یک میلیارد و 820 میلیون تومان مطابق بخشنامه سازمان مرکزی نیز به این عزیزان بابت مطالبات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این بخشنامه همچنان به قوت خود باقی است افزود: «چنانچه همکاران دیگری متقاضی بازخرید سنوات خدمتی باشند، پس از بررسی و صدور مجوزهای لازم، حداکثر ظرف مدت یکماه کلیه ی مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.»

رئیس شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با یادآوری این موضوع که تلاش ما برآن است تا در صورت تقاضای بازخریدی از طرف همکاران، زمینه لازم برای بازپرداخت مطالبات آنها را در اسرع وقت انجام گیرد، تا این عزیزان را با خاطره ای خوش و رضایتمندی کامل از دانشگاهی که سال ها برای رشد و توسعه آن دلسوزانه تلاش کرده اند بدرقه کنیم.

انتهای پیام /

82 / 167 محمد حسین رنجبر بازخرید کارکنان معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه آزاد بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازخرید کارکنان معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه آزاد بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند