Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:20:18 GMT

قاتل پای چوبه دار در بیرجند بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۱۲۷

قاتل پای چوبه دار در بیرجند بخشیده شد

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان خراسان جنوبی حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: به همت و تلاش مسوولان ذی‌ربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، در روز زیارتی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و به احترام آن امام همام، قاتل را بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تمامی پرونده‌های مربوطه که شواهد و مدارک دلالت بر آن دارد که قتل انجام شده و منجر به اجرای حکم قصاص می‌شود تمامی مسوولان و پرسنل تشکیلات قضایی استان همه تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی به کار می‌بندند تا در راستای عمل به کلام الهی که می‌فرماید: «هر کس جان انسانی را نجات دهد، همانا جان همه انسان‌ها را نجات داده است» آنها نیز بتوانند جان یک هموطن مسلمان را نجات دهند، که در این خصوص قاتل مرحوم سنایی‌فر با همت و تلاش همکاران دادگستری استان و بخش مددکاری زندان مورد عنایت امام رضا (ع) قرار گرفت و با گذشت اولیای دم حیاتی دوباره یافت. 

بنابر این گزارش اولیای دم مقتول از طرف نمایندگی آستان مقدس رضوی در استان مفتخر به خادمی افتخاری امام رضا (ع) شدند.

برچسب‌ها دادگستری شکایت اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شکایت خراسان جنوبی دادگستری شکایت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است