Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:37:43 GMT

تعدیل قیمت لوازم خانگی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۲۰۳

تعدیل قیمت لوازم خانگی در بازار

خبرگزاری میزان- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: قیمت لوازم خانگی تعدیل شده، اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است و با نرخ مصوب فاصله دارد. تاریخ انتشار: 11:19 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۸۳

یدالله صادقی در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت بازرسی و تنظیم بازار اظهار کرد: لاستیک خودرو، تخم مرغ، مرغ و لوازم خانگی جزو کالا‌های اولویت دار در بازرسی و نظارت هستند و هر روز بازرسی صور می‌گیرد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به قیمت تخم مرغ افزود: قیمت تخم مرغ از روز گذشته به دلیل ممنوعیت صادرات روند کاهشی به خود گرفته و میانگین قیمت هر شانه به ۲۲ هزار تومان رسید.
وی گفت: ممنوعیت صادرات با اعتراض تولیدکنندگان همراه شده و معتقدند که مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده است.

صادقی درباره بازار لاستیک خودرو نیز بیان کرد: تمام تولیدات این کالا از طریق سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود و زمانی که بین نمایندگی‌ها توزیع می‌شود میزان آن در این سامانه ثبت می‌شود.

رییس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه همه افرادی که سهمیه می‌گیرند باید مشخصات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در این بخش بازرسی به صورت روزانه ادامه دارد و متخلفان به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی درباره لوازم خانگی نیز گفت: دستورالعملی که از سوی معاونت بازرگانی داخلی و سازمان حمایت صادر شده همه کالا‌های اولویت دار باید در سامانه جامع تجارت تولیدات خود را ثبت و از این طریق کالا را توزیع و مشخصات مصرف کننده نهایی نیز توسط توزیع کننده باید درج شود تا کالا به دست مصرف کننده اصلی برسد.

صادقی تصریح کرد: قیمت لوازم خانگی تعدیل شده، اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است و هنوز با نرخ مصوب فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنظیم بازار اخبار اقتصادی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک