Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به وقوع سیل در برخی از نقاط استان گفت: در تالش و آستارا گروه‌های جهادی می‌توانند به فراخور کار‌هایی که به آن‌ها محول می‌شود برای کمک رسانی مناطق سیل زده ورود کنند.

جعفری، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با وقوع سیل در تالش برخی از نقاط این منطقه دچار تخریب شده است، اما هنوز آمار دقیقی از خسارت‌های مالی  و جانی به ما گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری مطرح کرد: در تالش و آستار گروه‌های جهادی می‌توانند به فراخور کار‌های که به آن‌ها محول می‌شود برای کمک رسانی مناطق سیل زده ورود کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق سیل زده تالش بسیج دانشجویی گروههای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان