Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سعید شوکتی عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان گفت: با کناره‌گیری "پیروز قربانی" سرمربی قبلی تیم فوتبال سردار بوکان از سمت خود و پس از رایزنی‌های صورت گرفته با مسوولان باشگاه، "حسین میرحسامی" که چهار فصل به‌عنوان مربی با تیم فوتبال سردار همکاری داشت و دارای مدرک مربی‌گری B آسیاست، به عنوان سرمربی انتخاب شده که کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان با بیان اینکه هواداران با تغییر کادر مربیگری تیم بسیار امیدوار هستند که این تیم از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند، افزود: متاسفانه تیم در شرایط خوبی قرار نداشته و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل خود به حمایت همه فوتبال‌دوستان این شهرستان نیاز دارد.

شوکتی در خصوص وضعیت این تیم بیان کرد: در شرایط فعلی که بیماری کرونا نیز شیوع پیدا کرده،  وضعیت تیم سردار بوکان در پایان نیم فصل دوم بسیار بحرانی است به طوری که هنوز بازیکنان به باشگاه بازنگشته و تیم بدون تمرین است.

 عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان اضافه کرد: با پیگیری‌های سرپرست فرمانداری بوکان قرار شده که برای برگزاری بازی‌های باقیمانده در لیگ، ۲ میلیارد ریال به این تیم کمک مالی انجام شود.

شوکتی گفت: تیم فوتبال سردار بوکان در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور پنج بازی دیگر باید برگزار کند که در سه بازی میزبان است، ولی بازی‌ها در در ارومیه برگزار می‌شود و ۲ بازی دیگر نیز میهمان تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهرداری بم در کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سرمربی سردار بوکان تیم فوتبال سردار بوکان تیم فوتبال سردار سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها