Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:36:50 GMT

کمتر از سه ماه؛ تیم ملی جوانان بدون مربی!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۸۸۳

کمتر از سه ماه؛ تیم ملی جوانان بدون مربی!

کمتر از سه ماه دیگر تیم ملی جوانان باید در اولین بازی در چارچوب جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در تاشکند به مصاف ازبکستان برود اما این تیم نه تمرینات خود را شروع کرده و نه سرمربی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق به طور حتم ناراحت کننده است. به این خاطر که راهیابی تیم ملی جوانان به جام جهانی زیر 20 سال یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است موجب حضور برخی از بازیکنان جوان ایرانی در تیم های اروپایی شود. جام جهانی زیر 20 سال بعد از جام جهانی اصلی مهمترین مسابقاتی است که زیر نظر فیفا برگزار می شود و استعدادیاب های بسیاری از باشگاه های مهم اروپایی این بازی ها را از نزدیک نگاه می کنند تا بازیکنان خوب تیم ها را برای باشگاه های خود بخدمت بگیرند. طبیعی است حضور ایران در این بازی ها هم برای استعدادیاب های اروپایی جذاب و جالب توجه باشد. حضور بازیکنان جوان ایرانی در تیم های اروپایی موجب باز شدن دست های سرمربی تیم ملی برای ساختن یک تیم خوب خواهد شد.

 

سیروس پورموسوی – سرمربی سابق تیم ملی جوانان ماه هاست که کناره گیری خود را از این تیم اعلام کرده؛ در حالی که سهراب بختیاری زاده برای هدایت تیم ملی جوانان انتخاب شده بود هیات رییسه فدراسیون فوتبال این تصمیم را وتو کرد، تا هم تیم ملی جوانان بدون مربی باقی بماند و از سویی اتفاق نیکوتری برای این مربی رخ دهد و راهی تیم لیگ برتری شهر خودرو شود.

 

16 تیم در جام ملت ها حضور دارند که در نهایت چهار تیم راهی جام جهانی خواهند شد. قرعه ایران سخت است به این خاطر که در مرحله یک چهارم نهایی و برای صعود باید با یکی از تیم های کره جنوبی – عراق یا ژاپن مسابقه دهد و در چنین شرایطی تعلل فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان جای سوال دارد. اینکه چرا تیم تمرینات خود را آغاز نمی کند؟ آیا سه ماه زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا است؟

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان تیم ملی جوانان جام جهانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اعتراضات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نوشتن نامه به جوانان کشور‌های غربی در سال ۱۳۹۳ افزود: مخاطب شناسی و تلاش برای تحقق بیداری جهانی از ابعاد مهم این نامه مهم و حکیمانه است. 

امام جمعه قم تصریح کرد: برخی افراد که در گذشته پیرامون بعضی اتفاقات جو سازی می‌کردند امروز در مقابل برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، خفقان گرفته اند. 
آیت الله سعیدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات گسترده و چند لایه بود و جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، محاسبات و اقدامات قدرت‌های بزرگ را برهم زد. 

خطیب جمعه قم با اشاره به سیره امام جعفر صادق (علیه السلام) در برخورد با حاکمان ظلم و جور گفت: تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که ائمه اطهار (علیهم السلام) تحمل می‌کردند به این دلیل بود که آن بزرگواران به دنبال حاکمیت الهی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست