Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:40:47 GMT

کشته شدن یک مامور پلیس در نزدیکی سیاتل آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۲۱۴

کشته شدن یک مامور پلیس در نزدیکی سیاتل آمریکا

هویت یک مامور پلیس آمریکا که اواخر دوشنبه هدف گلوله قرار گرفته و کشته شد، مشخص گردید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، مقام‌های رسمی اعلام کردند: جاناتان شوپ مامور اداره پلیس بوتهیل کمی بیش از یک سال در اداره پلیس مشغول به خدمت بوده و پیش از آن نیز در گارد ساحلی آمریکا خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ خشونت پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان را کم اهمیت ارزیابی کردشعله‌ور شدن اعتراضات در پنسیلوانیا به‌دنبال اقدامات خشونت‌آمیز پلیس آمریکا

بر اساس این گزارش، جاناتان شوپ اواخر روز دوشنبه به ضرب گلوله به قتل رسیده است. پلیس اعلام کرد که یک مظنون را در نزدیکی صحنه وقوع جرم بازداشت کرده است.

این فرد مظنون به سوی دو مامور پلیس شلیک کرده است که یکی از آنها جانش را از دست داده و دیگری به شدت زخمی شده است. مامور زخمی شده پلیس به یک بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... شعله‌ور شدن اعتراضات در پنسیلوانیا به‌دنبال اقدامات خشونت‌آمیز پلیس آمریکا ادامه جنجال درباره استفاده پلیس آمریکا از تکنیک قراردادن زانو روی سر و گردن افراد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان


به گزارش تابناک، گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل محور مواصلاتی"میناب به سرنی" در اثر تیراندازی قاچاقچیان امروز ظهر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید گرانقدر مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع استان گرگان می باشد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • تفاوت بوته با درخت
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند