Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با تاکید بر پیچیده بودن شرایط تهران برای مقابله با کرونا، گفت: با توجه به نظرات فنی و بحث‌های میدانی، درخواست اعضای ستاد مقابله با کرونا در تهران، تمدید محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر است؛ چراکه محدودیت‌های یک هفته‌ای کفایت نمی‌کند و دامنه محدودیت‌ها باید در هفته‌های آتی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی  با اشاره به جلسه امروز اعضای ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: تهران با شرایط خاص روبرو است و این موضوع نگرانی زائدالوصفی را در اعضای ستاد تهران در بر داشت. امروز اعضای ستاد تاکید داشتند که باید مداخلات جدی‌تر و سریع‌تر و بلادرنگ در عرصه شهری به سرعت اتفاق افتد تا شاهد بار بیماری در روزهای آتی نباشیم.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار کرونایی را در تهران بستری کردیم. بنابراین شرایط تهران شرایط پیچیده ای است و نیازمند یک نسخه کاملا متفاوت نسبت به سایر استان‌هاست. لازم است مداخلات و مصوباتی که در شهر تهران صورت می‌گیرد، جایگاهی متفاوت داشته باشد و باید بلادرنگ عملیاتی شود تا زمان را با تاخیر از دست ندهیم.

زالی با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی بخش‌های مختلف در استان تهران جهت مقابله با کرونا، درباره محدودیت‌های یک هفته‌ای اعمال شده، گفت: این محدودیت‌ها برای یک هفته اعلام شده بود. امروز با توجه به  نظرات فنی و بحث‌های میدانی درخواست اعضای ستاد تهران، تمدید این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر است؛ چراکه محدودیت‌های یک هفته‌ای کفایت نمی‌کند و دامنه محدودیت‌ها باید در هفته‌های آتی افزایش یابد. خواست اعضای ستاد تهران گسترش و تعمیق این محدودیت‌هاست؛ البته به گونه‌ای که به شرایط فعلی و کسب و کار فعلی آسیب وارد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رییس ستاد مقابله با کرونا مقابله با کرونا محدودیت ها اعضای ستاد یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموع ۱۵۹۴۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۱۱۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰۸۳۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۲۹۱۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۳۶۶۳ مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۳۷۶۳ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد