Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی توضیح داد.

به گزارش ایسنا عبدالحمید احمدی، پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی که امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار و با انتخاب افشین ملایی همراه شد، اظهار کرد: خوشبختانه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی با حضور و مشارکت تمامی اعضایی که از حق رای برخوردار بودند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در عین حال مشارکت فعال اعضای مجمع و کاندیداها را در این انتخابات مشاهده کردیم و تمامی دستورالعمل‌هایی که از مجمع انتظار می‌رفت رعایت شد و اعضای مجمع با دقت و صبر برنامه ارائه شده توسط کاندیداها را گوش کردند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اینکه آیا انتخاب ملایی از قبل قابل پیش بینی بود، اظهار کرد: این مسئله به فعالیت کاندیداها قبل از انتخابات مربوط می شود و این حق کاندیداها است که با اعضای مجمع انتخاباتی در ارتباط باشند و برنامه ها ونظرات خود را ارائه کنند و بتوانند نظر مثبت اعضا را به دست آورند.

احمدی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه امیدواریم فدراسیون ورزش های همگانی بتواند مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی را رقم بزند شاخص‌های ورزش‌های همگانی را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که برای توسعه ورزش همگانی تلاش کردند تشکر می کنم و برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، اعلام کرد: آذر ماه سال گذشته بود که اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی از دولت به شورای نگهبان رفت و اعضای این شورا باید راجع به اساسنامه‌های مصوب دولت اظهار نظر کنند که در این رابطه هنوز پاسخی از شورای نگهبان دریافت نکرده ایم و در نهایت تصمیم گرفتیم این انتخابات را با رعایت اساسنامه و دستورالعمل‌های گذشته برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه همگی شاهد رقابت جدی کاندیداها تا لحظه آخر بودند، گفت: با تشخیص اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی به مدت ۴ سال به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد و امیدواریم و با هم‌افزایی، همدلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف توسعه ورزش همگانی کشور گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی توسعه ورزش همگانی اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل