Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد با توجه به تجربه وزیر ورزش و جوانان در خصوص حساسیت فیفا و مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش کاری نمی‌کند که ورزش ایران در شرایط نامطلوب قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد با توجه به تجربه وزیر ورزش و جوانان در خصوص حساسیت فیفا و مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش کاری نمی کند که ورزش ایران در شرایط نامطلوب قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد که بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسوولان وزارت ورزش و جوانان نمی توانند در حوزه های مدیریتی فدراسیون های ورزشی به ویژه فدراسیون فوتبال مداخله کنند.

دلخوش با اشاره به تغییراتی که خود کارشناسان ورزش در اساسنامه ایجاد کرده اند، بیان کرد: با توجه به آن تغییرات به دلیل حساسیت‌های فیفا مبنی بر مداخله دولت در امور داخلی فدراسیون فوتبال به ویژه حوزه های مدیریتی، وزارت ورزش و جوانان بر اساس قانون  نمی‌تواند در بحث مدیریتی و عزل و نصب‌ها دخالت کند.

او توضیح داد: عدم عضویت وزیر یا معاون وزیر در مجامع یکی از مواردی بود که توسط فیفا در خصوص اساسنامه فوتبال ایران مورد تاکید قرار گرفت که شخص دکتر سلطانی فر به خاطر مصالح فوتبال دستور تغییرات مورد نظر را در اساسنامه صادر کرد، این دیدگاه ملی است بنابراین با این نگرش وزیر هرگز مصالح کشور را به خطر نخواهد انداخت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی ایجاد شده مبنی بر به کارگیری دوباره کفاشیان و اعمال نظر وزیر ورزش و جوانان در این ارتباط گفت: کمیته اخلاق فدراسیون به دلایلی محرومیت هایی را برای کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون اعمال کرده بود، سپس کمیته استیناف همان فدراسیون، محرومیت را تقلیل داد، بر همین اساس بازگشت یا عدم بازگشت وی یک موضوع داخلی محسوب می شود و من گمان نمی کنم دکتر سلطانی فر به عنوان عالی ترین مقام وزارت ورزش و جوانان با علم به حساسیت های فیفا بخواهد آسیبی به مجموعه ای که مرتبط با این وزارتخانه است، وارد کند. 

دلخوش اباتری گفت: سلطانی فر مدیری با تجربه در امور مدیریتی و اجرایی است، بنابراین از هرگونه موضع گیری که به ضرر ورزش یا فوتبال باشد ممانعت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان وزارت ورزش وزیر ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی