Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند. تاریخ انتشار: 13:44 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۸۷۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با خانواده‌های شهیدان ناوستوار یکم «محمد صیادی»، مهناوی یکم «آرمان سرحدی» و ناوستوار دوم  «محمد اردنی»  از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند، گفت: شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی یک ارزش است و مجاهدت همرزمانمان  در این مسیر که در آن ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند از ارزش های ایران اسلامی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

امیر دریادار حسین خانزادی با تاکید براینکه سراسر تاریخ ایران اسلامی مملو از روزهایی است که مردان و زنان بزرگ با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر هر نوع زورگویی ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: به واسطه دین مبین اسلام، یک همسبتگی و اتحاد بزرگ در بین مردم شریف ایران اسلامی برقرار است که فارغ از هر قوم، قبیله و زبان، هنگامی که موضوع امنیت پای کار می‌آید تمام هستی خود را به میان می‌آورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: وجود فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش برای ما افتخار بزرگی بود که امنیت را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برقرار کنیم تا بتوانیم راه این عزیزان را با افتخار ادامه دهیم زیرا اعتقاد داریم که «شهادن هنر مردان خداست».

دریادار حسین خانزادی تصریح کرد: ما از خانواده‌های معظم  شهدا در این حادثه درس های زیادی آموختیم که  مهم ترین آن عمل کردن شما عزیزان به آیات قرآن کریم بود که در این کتاب آسمانی باز شدن درب های رحمت الهی را صبور بودن در برابر اتفاقات بیان کرده است و شما عزیزان نمونه بازر آن هستید.

بیشتر بخوانید: سردار قاآنی: روزهای سختی پیش روی آمریکا و رژیم صهیونیستی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران